De andra hänger jag med på, men KompisGängetBajen? Vad vill Hammarby huliganer med mina bilder tro?
De vill utöva utpressning så att du börjar gå på deras matcher och till slut kommer de att tvinga dig till att ÄLSKA BAJEN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De andra hänger jag med på, men KompisGängetBajen? Vad vill Hammarby huliganer med mina bilder tro?
Tyst! Avslöja inte mitt extra knäckMen var inte du med i år?
De vill utöva utpressning så att du börjar gå på deras matcher och till slut kommer de att tvinga dig till att ÄLSKA BAJEN
Har jag missat något, är det hyan vi ska tagga nu eller?
Extra knäck? Inte att rekommendera, själv la jag mitt extra knäck i framfickan på jeansen en gång. Smakade inte alls bra, när jag väl lyckades få bita loss det från insidan av fickfodret.Tyst! Avslöja inte mitt extra knäck
Men nu har de ju verkligen något att hota med, bilder på din foliehatt!Efter att ha varit ingift i en bajen-familj i fem år utan att falla för deras (tveksamma) charm ska jag nog klara mig ett tag till!
Killa, du tror väl inte att @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska missköter sina strumpbyxor va? Jag tycker att det är väldigt dåligt av dig att insinuera detta så klumpigt!!!Jag vet inte?! Jag taggar bara hyan för att jag är hennes stalker.
Det går säkert precis lika bra att tagga @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska eftersom jag antar att alla vill veta vad som hände efter strumpbyxans dag och om vi ägnar våra strumpbyxor lika mycket tid!
Men jag ska ju ta bilderna imorgon! Jag kanske får nöja mig med bilden jag ritade, för att vara på den säkra sidan!Men nu har de ju verkligen något att hota med, bilder på din foliehatt!
Men jag ska ju ta bilderna imorgon! Jag kanske får nöja mig med bilden jag ritade, för att vara på den säkra sidan!
Kan du engelska? Jag är sjukt imponerad!! Men jag kräver bild! Så det så! Annars tänker jag vara ledsen för att du inte gillar din hatt
Jag kan slå in kameran i folie, så skickar den inte ut bilderna till någon annan?
Om de inte har något att dölja så tycker jag gott och väl att de kunde vara med aktiva!
Har du t.ex sett @Koltrast?
Jag kan inte hitta någon trast i träden och då måste det betyda att trasten är upptagen med att bygga bo av sina strumpbyxor. Och om inte det är att missköta dem så vet jag inte vad som är det!
Och det är därför du är påve och inte jag, du är så sjukt smart!
Ska kika på det. Du vet ingen?Åh, det är svårt det där. Du har inte någon begagnad i bekantskapskretsen, jag tänker så du kan ta referenser lätt?