Visst gör det ont när knoppar brister

Men var inte du med i år?

poland.jpg
Tyst! Avslöja inte mitt extra knäck :(

Jag vet inte?! Jag taggar bara hyan för att jag är hennes stalker.

Det går säkert precis lika bra att tagga @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska eftersom jag antar att alla vill veta vad som hände efter strumpbyxans dag och om vi ägnar våra strumpbyxor lika mycket tid!
Killa, du tror väl inte att @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska missköter sina strumpbyxor va? :eek: Jag tycker att det är väldigt dåligt av dig att insinuera detta så klumpigt!!! :mad:

Killa, du tror väl inte att @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska missköter sina strumpbyxor va? :eek: Jag tycker att det är väldigt dåligt av dig att insinuera detta så klumpigt!!! :mad:

Om de inte har något att dölja så tycker jag gott och väl att de kunde vara med aktiva!

Har du t.ex sett @Koltrast?

Jag kan inte hitta någon trast i träden och då måste det betyda att trasten är upptagen med att bygga bo av sina strumpbyxor. Och om inte det är att missköta dem så vet jag inte vad som är det!

Om de inte har något att dölja så tycker jag gott och väl att de kunde vara med aktiva!

Har du t.ex sett @Koltrast?

Jag kan inte hitta någon trast i träden och då måste det betyda att trasten är upptagen med att bygga bo av sina strumpbyxor. Och om inte det är att missköta dem så vet jag inte vad som är det!

Ska jag vara helt ärlig ser jag inga fåglar alls för tillfället. Men jag lovar att hålla öronen öppna framåt morgonkvisten! Och jag LOVAR att jag kommer att filma om jag ser @Koltrast krypa omkring i ett träd virandes strumpbyxor bland grenarna! :D

(PS: skrev kotrast först. Undrar just hur en ko-trast ser ut?)

@Mammas
El kotrast ser ju ut som en koltrast, fast med vita fläckar! Hur dum är du liksom! Dessutom har den horn för att inte förväxlas med en skata.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar