@Mammas
El kotrast ser ju ut som en koltrast, fast med vita fläckar! Hur dum är du liksom! Dessutom har den horn för att inte förväxlas med en skata.
Såklart. Men om jag tänker på ko så tänker jag såhär:
En sådan trast alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mammas
El kotrast ser ju ut som en koltrast, fast med vita fläckar! Hur dum är du liksom! Dessutom har den horn för att inte förväxlas med en skata.
54856
Herregud. Här ser man på lite dokumentär såhär efter midnatt - då drar ni iväg med 4 sidor av inlägg...
Eller en paus för alla kotor? Kot-rast, liksom.Såklart. Men om jag tänker på ko så tänker jag såhär:
En sådan trast alltså?
Ska kika på det. Du vet ingen?
Eller en paus för alla kotor? Kot-rast, liksom.
Nä men lite spyor är ju värt det!Rent spontant tänker jag ju på @mandalaki. Hon kanske kräks på dig, men man kan inte vara så knusslig i din sits tänker jag?
Kortast, kanske? Då vinner jag.Eller så är det egentligen kontrast som menas? Möjligheterna är plötsligt oändliga!
Jag veeeet! Hon har liksom redan tyckt synd om mig och sagt att hon hade stoppat in täcket åt mig om hon varit här, haha. Men den jäkeln har ju hittat andra ställen att vara på nu för tiden.
Kortast, kanske? Då vinner jag.
Såklart. Men om jag tänker på ko så tänker jag såhär:
En sådan trast alltså?
Nä, det är en kopia! Hahaha, fy fan vad jag är rolig.Har den några fläckar kanske? Nä, just det! Det är ingen riktig ko!
En ko ser ut så här
Jag är tveksam. Bring it!Jag tror jag vinner faktiskt!
Jag är tveksam. Bring it!
Håller på att somna... dålig grej.
158. I win!Jag är 159cm! Slå det!
Neje. Det är kossan pia, alternativt hennes skötare Ko-pia...Nä, det är en kopia! Hahaha, fy fan vad jag är rolig.
158. I win!