Visst gör det ont när knoppar brister

@Mammas har kommit fram till att du är roligast av oss två.

Nu ska jag sätta mig på BALLEN och odla CHEWBACCAHÅREN på baksidan av låren, dricka mig lullig på rödvin och bränna mig på ugnsgallret. Nåt kul ska man ju ha när semestern blir inställd.

hyan Det är ju bara för att du inte är här! :( Måste ju fylla upp tomrummet. :(

Pfft, du grilla på BALLEN istället! Då sköter MANNEN matlagningen! :idea:

Satan. Glömde.

Kejrå, men gör för fan inte om det! :mad:
Nu är matlagningens hans till NOVEMBER! Och har du ingen han utan bor med en kvinna, får ni väl stå där båda två och stirra dumt på grillen, undra varför inget händer. För sånt manligt klarar ju ingen kvinna. Tihi. :o Nu rodnade jag bara för att jag nämnde grillen. Oj igen, tihi. :o

Jag ser på Tillsammans och funderar på om det är så vi hade haft det om det här hade varit ett hus istället för en tråd.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 651
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar