Visst gör det ont när knoppar brister

Varför hänger ni här hela dagen för att försvinna så snart jag vaknar till liv? :(
Jag har städat! Som satan! Nu är jag färdig, dött här då tydligen. Snart får jag lite besök en sväng (därav städandet, onödigt annars ju), seeeen ska jag vara här hela kvällen hos dig! :love:

Det är snart tisdag. :D

pmicpx11120_10_51.jpg

Haha ja, jo, sånt kan jag faktiskt. ;) Men att få bort damm är inte min starka sida, har jag märkt. Det försvinner ju för tusan aldrig.

Jag dammsuger i princip aldrig. Om Pappas alltid dammsuger och jag torkar golven varjevartannat kvartal måste det vara jämnt, vi har ju lika många sysslor då?

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 651
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar