Visst gör det ont när knoppar brister

Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?

@honung: Är du kränkt kanske du kan låna offerkofta av @bumpo? Jag tror hen snodde en av @Lillelorden.

Du ska då alltid vara så himla PK! Först tyckte jag synd om dig, men inte längre bara för att du är så PK!

Kallar du mig för PK? Det är ju DU som säger emot! Alla som säger emot är PK! Förresten så är alla som är PK med i bukemaffan också! Så det så! :devil:

@Hedinn: Hur gör man då? :confused:
Man har ett eget vindkraftverk hemma, för att kunna spotta på alla fattiglappar som inte gör precis allt för miljön, sen bygger man ut poolrummet (för att få plats med ett spa), utan att tänka på hur långa armar vindkraftverket har, så att armarna går lite sönder och vindkraftverket behöver en tids rehabilitering.

Men det var faktiskt inte mitt fel.

Man har ett eget vindkraftverk hemma, för att kunna spotta på alla fattiglappar som inte gör precis allt för miljön, sen bygger man ut poolrummet (för att få plats med ett spa), utan att tänka på hur långa armar vindkraftverket har, så att armarna går lite sönder och vindkraftverket behöver en tids rehabilitering.

Men det var faktiskt inte mitt fel.

Nu råkar jag faktiskt ha fattiglappar på mitt bo och dom ger du f**n i att spotta på :rage:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar