Visst gör det ont när knoppar brister

Massa fina offerkoftor:

PK-samhällets-offer1.jpg

Två gånger som jag varit på besiktningen har jag fått glödhett kaffe, säkert kokt på björkved och två mariekex o inte hunnit få i mig kaffet innan bilen varit färdigbesiktad... Med en herrans massa tvåor... Kan man stämma dem då med?
Stäm dem för allt du inte är nöjd med!

Jag vet inte?! Jag taggar bara hyan för att jag är hennes stalker.

Det går säkert precis lika bra att tagga @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska eftersom jag antar att alla vill veta vad som hände efter strumpbyxans dag och om vi ägnar våra strumpbyxor lika mycket tid!

Jaha! Det är här ni är! MEN HUR FASEN TROR NI ATT MAN SKA KUNNA KOMMA IKAPP ER PÅ FEMTON SIDOR?
Ni har ju inläggsdiarré!
Jag har ju ett liv också, men jag funderar på att begära tjänstledigt för att hinna med den här tråden också. Kan ni lugna ner er lite?

Märkvärdig honung... Nån sån där fancy smak på den, då?
Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?

Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?
Jag tror det är persika!

Eller champagne. :d

Du ska då alltid vara så himla PK! Först tyckte jag synd om dig, men inte längre bara för att du är så PK!

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar