@Lillelorden får jag låna en offerkofta av dig? Gärna en diarrébrun. Jag tycker faktiskt att diarrébrun är en vacker färg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är verkligen en levande uppslagsbok över utstuderat elakt beteende på nätet!
Grattis @ mandalaki till att vara första person på Buke att nå 1000 gillanden!
Nu är det @ullo som mobbererar.Det är åren som mobberator som format hen
Nu är det @ullo som mobbererar.
Jag har hittat de perfekta strumpbyxorna till @Trani! Kommer med färdiga hål, så man behöver inte göra några själv.
Dåligt av bilprovningen att inte tillhandahålla frukost med hotellstandard!
Stäm skiten ur dem!
Stäm dem för allt du inte är nöjd med!Två gånger som jag varit på besiktningen har jag fått glödhett kaffe, säkert kokt på björkved och två mariekex o inte hunnit få i mig kaffet innan bilen varit färdigbesiktad... Med en herrans massa tvåor... Kan man stämma dem då med?
Jag vet inte?! Jag taggar bara hyan för att jag är hennes stalker.
Det går säkert precis lika bra att tagga @Koltrast eller @mandalaki eller @honung eller @ullo eller @Petruska eftersom jag antar att alla vill veta vad som hände efter strumpbyxans dag och om vi ägnar våra strumpbyxor lika mycket tid!
Vad sa du att du hade, saru?Jaha! Det är här ni är! MEN HUR FASEN TROR NI ATT MAN SKA KUNNA KOMMA IKAPP ER PÅ FEMTON SIDOR?
Ni har ju inläggsdiarré!
Jag har ju ett liv också, men jag funderar på att begära tjänstledigt för att hinna med den här tråden också. Kan ni lugna ner er lite?
Ja, jag vet, ibland överdriver jag saker och ting, och nu var det en sån gång. Jag ville bara vara lite märkvärdig. Uff.Vad sa du att du hade, saru?
Märkvärdig honung... Nån sån där fancy smak på den, då?Ja, jag vet, ibland överdriver jag saker och ting, och nu var det en sån gång. Jag ville bara vara lite märkvärdig. Uff.
Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?Märkvärdig honung... Nån sån där fancy smak på den, då?
Två gånger som jag varit på besiktningen har jag fått glödhett kaffe, säkert kokt på björkved och två mariekex o inte hunnit få i mig kaffet innan bilen varit färdigbesiktad... Med en herrans massa tvåor... Kan man stämma dem då med?
Jag tror det är persika!Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?
Förr i tiden hade jag nog sagt chokladbolls-smak, men nu är det nya tider och ny tråd så nu säger jag....ööö....eee........nåt annat! Men jag tänker inte tala om vilken! Något jävla privatliv måste man väl få ha? Men det får man väl inte säga i den här jävla tråden?