Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

:love: :love: :love:
Om Forsythia blir kvar så kommer det helt klart att införskaffas en sådan nosgrimma till hennes kandar!! :love:

Och så här ser det ut på.:love:
hedwig_kandar2.jpg

Såååååååååååå fint!!:love::love: Vad feminin hon såg ut.. Man brukar ju säga "Diamonds are a girls best friend..:D

Snyggt! :love:

Är även nosgrimman ett shockelmöle? Hur ligger dessa kandar i pris?

:laugh:

Aj, aj mina ögon! :love:

Fyyy, bubblan vad snyggt kandaret var. Jag som till och med inte gillar med vitt på.... men nu har jag ångrat mig! VIIILLLLL HAAAAAAA!

:D

Hahaha....ja, jag är kär i det.:love:
Tror hon kommer se ut som en karamell i det när hon är knoppad och fin.
Var lite fundersam om jag skulle ha vitfodrad ihop med blinget men eftersom hon inte har några tecken och är så mörk så tänkte jag...JO...det blir BRA! :bump: Och jag ångrar mig inte en sekund!:banana: Kan inte sluta klämma på nosgrimman...:angel: den är sååå fluffig!

Hahaha....ja, jag är kär i det.:love:
...Kan inte sluta klämma på nosgrimman...:angel: den är sååå fluffig!
No shit Sherlock? :p ;)
Du kunde ju nästan inte ta av dig dina Cavallo Piaffe Plus när du hade fått hem dem, vilket inte gör gör att detta inte är förvånande, tror att du nästan skulle kunna säga godnatt och godmorgon till nosgrimman :rofl:

Detsamma gäller ju även den bruna färgen då är Döbert mycket snyggare än OS. Men som tur var tar Otto Schumacher igen lite av den förlusten med sina pannband! :love::love::love:

Och Salinero
Man får helt enkelt välja det bästa från båda.:D
Det enda jag inte är helt nöjd med är tyglarna. Vet inte om det helt enkelt blir ett par rundsydda från os i slutändan. Ska bara försöka ge ekonomin en liten chans att återhämta sig först. Har ju fått köpa ny dressyrsadel, en Amerigo cortina och den var inte gratis heller precis...:crazy:

Åh gudars skymning så snyggt :love:!
Ångrar att jag satsat på brunt :(. Men var hittar man ett sånt fantastiskt pannband? Är inte så bra på detta med att handla över nätet :o.

Det är ett OS-pannband. Finns även i brunt...:D Jawa skulle bli helt fantastiskt i ett sådant!:love: Shoppingtime...även nosgrimman finns ju i brunt...:angel:

Ok, får leta efter ett sånt, så hon kan bli lika tjusig som Hedwig :bow:!
Däremot är jag riktigt nöjd med min nosgrimma. Jag har ett rundsytt Stubben (som jag köpt av min sadelmakare, har inte sett det i Sverige) det är faktiskt riktigt snyggt. Ska se om jag kan ta en bild på det i kväll.

Din ekonomi kan få återhämta sig samtidigt som jag kan få ditt nya snygga kandar ... det låter rättvist i bådas öron eller hur ;) bra då säger vi så :D
Usch det var inte alls en billig historia, när skall jag få se Hedwig irl da? :eek:

Och så här ser det ut på.:love:
hedwig_kandar2.jpg

Kallamigbecca: Ditt är ursnyggt också!!

tack! ditt var också urfint! hade med ha en sågan nosgrimma med massa vitt eftersom min pålle är hel brun (ockej jag kan erkänna några vita strån har hon i en liten spräcklig fläck på magen^^)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 596
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar