Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

Smiter in här igen, inga nya snygga kandar.... tassar försiktigt ut igen.

:D

Delvis KL
Solvira: Det är svart va? Synd isf...

Någon som vet något bra som passar på smala huvuden? Har lite problem med att det blir så fullt av spännen. Har ett Hubertus Classic nu, det är rätt smala remmar men det ser ändå lite konstigt ut. Försöker hitta något med några av spännena i nackstycket men det är svårt att hitta...

Förutom döberts rundsydda men den nosgrimman är ju väldigt smal, då får man köpa till en säkert rätt dyr nosgrimma...

http://www.doebert.com/prod_img.php?prodid=10&lid=1&config=1

Senast ändrad:

Nu blev Hedwig lite ledsen....
c038.gif

Jamen, jag viskade ju för att hon inte skulle höra... Och dessutom gäller det inte för Heddan som är så mörk i sig själv. Det är ljusare hästar som det brukar bli lite hårt på. Heddis är ju finare än finast i sitt. :love:

det kandaret finns ju givetvis med 45 cm nosgrimma också. ;) tex hos hogsta och ryttare.com..

hubertus har ett rundsytt också men det kanske är ett sånt du har? det har ju heller ingen bred nosgrimma iofs.. har bytt ut min mot en 55 mm :d

Har piffat till mitt Kandar med ett böjt OS-pannband:love:
24282340.jpg

dock ingen bra bild på.. men detta får duga så länge:)
24282693.jpg

Shitsnyggt!! :love:
(Fast jag tyckte han var ännu lite snyggare i Capone-pannbandet :angel: :D... Det var absolut perfekt! )

Men nu är ju ni lika snygga!!:love: Visst är det hääärligt bling!

PS. Börjar misstänka att någon i smyg har bytt ut min snälla rara häst...till en sprättig, frustande, het galopphäst...nu åker havren bort...:mad:
Känner att jag blir lite less när man måste ha någonslags steppshow på stallplan bara för att veterinärens bil stod där...:angel: Tror hon mår liite för bra...

jaaa jag älskar det :love:

haha låter som w oxå det, har typ halverat kraften för ja ska kunna rida:eek:
konstiga djur!!!

Welcome back to buke Winitou, det gick svin bra för dig att sluta ser jag! :rofl: :p

Bilderna är ju bara för :love: i och med pannbandet.

Jag har ett från Lyckås, men blev ju mer än sugen på att fixa iordning det lite nu när jag sett alla oerhört läckra nosgrimmor och pannband.
Tror ni han skulle passa i en bred vitfodrad nosgrimma??
Bling passar han i iaf..
Vill ju oxå ha ett med dolda spännen vid bettet.
Nån som har tips på ett sådant kandar? Det måste vara mässingsspännen på det.

20058078.jpg

20316768.jpg

Han skulle bli supersnygg i bred svart-vit nosgrimma och dolda spännen! :banana: (Glöm inte att frisera bort lite av det långa håret under huvudet bara :D )

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 596
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar