Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

Inte bara lite :p Jag vill oooooockså ha en häst att anävnda mitt nya kandar på och det snygga pannbandet jag köpte :cry:

Snyggt :d! Vad e det för en nosgrimma? Dyr?
Men oj va långt bak sidostyckena på nosgrimman hamnade :p

Mitt nya rundsydda Rambo-kandar! :banana:
27jan09011.jpg

27jan09023.jpg

Och Izzy i sitt German Line-kandar :d
6feb09026red2.jpg

6feb09040.jpg

mitt kandar :D

_28jan09005.jpg

bilder på när det sitter på hästen kommer när jag modifierat det lite. :o nosgrimman var bara liiite för kort.. :angel:

Så fort som möjligt! :bump: Är riktigt nöjd med köpet. Föresten, såg du dom nya galoppbilderna på oss? Visst börjar det bli bättre eller vad tycker du :)

kl.
Här är min skrutt i sitt kandar. Köpte stången idag, har därför inte fixat längden på kedjan!
Pannbandet är för stort, det ska skaffas ett nytt!
26274636.jpg

26274645.jpg

Och efter ridningen ute i snön:
26274671.jpg

Mkt trevligt kandar!
Men förstort pannband? - Nej nej :D - bara till att börja till det så det blir U-format = ännu snyggare! ;)

Den är inte gigantisk faktist, hon har så nätt huvud så jag ville inte ha en super bred men den är nog 3-4 cm. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 596
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar