Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

Inte vad tråden handlar om men kan inte låta bli:angel: Vilken SNYGG pannluggsknopp du fått till:love: Får börja träna på luggknoppar...

Det är ett för rundsydda. :) Fick plats ganska precis med allt så ett vanligt hade nog inte funkat.

Vad fin hon blev! :laugh:

*kl

Här är mitt nya som jag äntligen fick köpt! :love:

23344841.jpg

Ser lite ljusare ut pga min killerblixt :devil:. Pannbandet ska även bytas till nåt blingat, sen så!

Inte vad tråden handlar om men kan inte låta bli:angel: Vilken SNYGG pannluggsknopp du fått till:love: Får börja träna på luggknoppar...

Man tackar :D Han har ganska mycket pannlugg som är tacksam att fläta, svårt att få den ful faktiskt :love:

Vad snyggt OS pannbandet blev på henne :love: tror nog allt att både matte och häst är stolta båda två. ;)
Kan inte vänta på att få se kandaret med Döbertnosgrimman! :bump: *vill se nu ..,nu ...nu!!*

Jag gillar den också, men det ser som sagt lite ljusare ut än vad det egentligen är.

Det är ett Henri de Rivel :)

Haha, nä jag vet! Får nog bli ett sånt. Om jag är extra snäll kanske jultomten kommer med ett! :p

Vad snyggt OS pannbandet blev på henne tror nog allt att både matte och häst är stolta båda två.
Kan inte vänta på att få se kandaret med Döbertnosgrimman! vill se nu ..,nu ...nu!!*

Delvis KL
Nu har den kommit!:banana:
Helt underbart snygg, mjuk och fluffig:love: Det står att den ska vara 4.5 cm men jag tror faktiskt att den är 5 cm. Ska ta med tumstock till stallet och mäta...:D

Ska fota Hedwig i kandaret också snart. Hon har varit lite överansträngd i bakknäna och vilat i två veckor. Nu har vi dock fått klartecken från vet att sätta igång igen men skrittar bara i skogen just nu. Passar ju fint att vänja sig vid kandar samtidigt och alltid kan vi ju imponera på någon svampplockare med bling och fina nosgrimman...:angel::D
dobert.jpg

dobert1.jpg

Har även tagit hem en annan dressyrsadel eftersom det visade sig att hon hade vuxit ur den andra...(Den nya...:crazy:)Nu har vi en amerigo cortina på prov en vecka. Den är lite vid men jag har ju corr padden som jag kan lägga under. Annars ligger den här sadeln verkligen kanon på henne.

Oh vad snyggt det blev!!:love:
(Nu vill jag ha mitt döbertkandar, "bara" 5 veckors väntan kvar...)

Det är klart!:D Om du är snäll kan du få klämma lite på den också. Helt otroligt mjuk!:love:

Lite bilder på mitt kandra=) ett schokelmöhle med os-pannband:love::love: och 5 cm nosgrtimma:love:

DSC_0001.jpg

På min ickefotogenetiska häst (som man skall vara glad om man får bra bilder överhuvudtaget på;))

DSC00151.jpg

DSC00153.jpg

Och så här ser det ut på.:love:
hedwig_kandar2.jpg

Kallamigbecca: Ditt är ursnyggt också!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 596
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar