Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

Men är din rundsydd? De hade två nosgrimmor från Döbert. En för 995:- och den rundsydda för 1195:-

Jag ska tvinga Heddan att tycka om sin...:devil::D

Och Salinero.
Klart hon ska tokfotas när allt är klart.
Först ska hon bara bantas (igen:crazy:) Vi har varit borta en vecka och hon hade placerats i en hage med massvis med gräs tillsammans med bästisen...
g-faim.gif
ahhhhh.gif
och sedan ska jag även rycka av monstermanen...
emoticones-msn-cheveux.gif

Men du.... Hallå!! Jag hade glömt att den nosgrimman var så snygg! Den är ju skitsnygg ju! :love: Den hade du ju inte behövt byta! Fast å andra sidan så är ju alltid Döbert, Döbert.... :love:

Jag betalade 1000:- för kandaret. :)

Det kanske är ditt fel att jag var tvungen att skicka efter en döbertnosgrimma också.:angel: Har stirrat på bilderna av din med bitter avundsjuka allt för länge nu...:D

Ja jag tror hon kommer bli så fin som en karamell:love:

Nä förresten...det är inte Victovies fel at jag har beställt en döbert...det är ju DITT!!! Kom jag just på...:rofl::p

Jo jag vet :o :D Synd som attan att jag har brunt kandar, annars så vet jag vem som hade kunnat ta hand om den gamla :D

[
med blingade döbert pannbandet som jag satt dit nu
DSCN0003.jpg

är nöjd med det men tycker det är lite för rött..[/QUOTE]

Superläckert!

/ CiaAn

Ja det brukar vara bäst att ha samma om hon nu trivs på det som bett.

IMG_0361.jpg

Som detta tex. en av de snällaste kombinationer man kan på kandar. Tredelad bridong, stång med lite tungfrihet och korta skänklar.

Precis den bettkombinationen vill jag ha... för framtida bruk.
Vad är det för skullnad med vanlig tvådelad bridong med "lösa ringar" & en med fasta "eggbetts bridong"?.

mvh
CiaAn

Det är Centaurs specialuppsydda nosgrimma! :idea:

Aha! Synd för ciaAn att det inte var hennes och tur för Centaur. :p Galet snyggt är det iallafall! Tycker att det är fint att det är lite rött.:D:love:

KL
hedwig_kandar1.jpg

Ska som sagt byta nosgrimman mot en döbert som är 4.5 cm bred. (Ska även ändra ordningen på så att allt ligger på rad. Såg att nosgrimman låg fel när jag hade satt på henne kandaret men orkade inte ändra eftersom vi ändå bara skulle skritta i skogen:D)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 596
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar