Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

Här är mitt nya :D äntligen lyckats fixa en bild!
Hubertus classic :love: dock med gamla tyglarna (Knights leather) eftersom jag inte haft tid och lust att rida in de nya
kandar.jpg

Här är mitt, ett Döbert. Tycker det är otroligt snyggt :d men ska sälja det och köpa ett större, och troligen blir det inte ett dubbelsytt nästa gång (tycker det gör varken till eller från...).

huvudbild4.jpg

Mitt kandar :love:
mars054.jpg

mars068.jpg

German Line nackstycke och sidostycken, bridongrem av okänt märke (orginalet var för kort), nosrimman troligen Farmland (köpt på Tradera), OS-pannband :love:

om du ska köpa nytt, lägg till några hundra för att få ett med inåtvända spännen. är såååå mkt snyggare!

mitt kandar ser ut såhär, det är ett hubertus med specialgjord nosgrimma:
Bild012.jpg

med blingade döbert pannbandet som jag satt dit nu
DSCN0003.jpg

är nöjd med det men tycker det är lite för rött..

:eek:
hur kan du inte tycka det? vanliga spännen ser ju så billigt ut på kandar.:p

Jag tycker som sagt att det ser kalt ut. Alla vet att det ändå är spännen där, så varför skulle det se "billigare" ut bara för att de syns? :confused: Det var en dålig anledning tycker jag. :p
Alla tycker olika, och jag tycker det ser ut som om det fattas nåt om man inte ser spännena. :D

förmodligen för att det är just dyrare träns som brukar ha dolda spännen.:)

I sadelkammaren :angel: :p

Hehe. Vet inte var det kommer ifrån eller vad det är för märke. Men antar att det är köpt här i Spanien någonstans :D

Oj vilka härliga bilder. Vad ni ser ut att trivas tillsammans! Lyckliga.. typ!

Vad är det för sadel du har? Undrar även fast det inte hör tråden till!:laugh:

Oj vilka härliga bilder. Vad ni ser ut att trivas tillsammans! Lyckliga.. typ!

Vad är det för sadel du har? Undrar även fast det inte hör tråden till!:laugh:

Tack, jo vi trivs (för det mesta :p) riktigt bra tillsammans. Sadeln är en Bates Innova.

Oj vad han passade i det! Synd på de något stora spännena i ögonhöjd.

Är det stenar på pannbandet eller är det något annat snyggt blänkande?

Tack så mycket.:bow: Ja jag irriterar mig oxå på spännena, funderar på att byta ut dom. Det var dock det enda kandaret jag kunde hitta med inåtvända spännen nere vid bettet och mässingsspännen, det var liksom antingen eller.. Det är topazfärgade Swarovski kristaller i pannbandet, kommer från Holland, märket är BR.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 593
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV