G

Grapewine

Nån som vet vart man kan få tag på ett bra visurskydd gratis eller billigt?? Det har börjat poppa upp nån "AntiSpyLab" skit som säger att jag har virus och vill att man ska köpa deras produkter. Var dum nog att scanna datorn via dem och det visade sig att jag har 102 nånting infected... Har jag fått virus eller försöker de blåsa mig??? Hade tidigare Norton men tror det har gått ut nu...

Nån som kan ge några goda råd??:bow:

Sv: Virus???

Gick in på hemsidan och kollade lite, där stod det att det var en 30 test man kunde ladda ner. Vad gör man efter dem 30 dagarna? Måste man byta virusskydd eller kan man uppdatera på nåt sätt??

Sv: Virus???

Ett hett tips...

Öppna din browser o sök med dessa sökord på google: "online virus"

Då får du fram några alternativ till virus dödare som ligger online på nätet som du inte behöver installera. Dessa har funkat bra för mig när jag varit misstänksam.... Enkelt är det oxå...

NOD32 är väl de virusprogram jag rekomenderar annars, vet inte om de kostar men tror inte de...

/Jonas

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 943
Senast: Unafraid
·
Fritid På WhatsApp ramlar det in erbjudanden från vänner. Lidl erbjuder 500 kronors presentkort. Antar att det är virus. Men behöver jag göra...
Svar
3
· Visningar
813
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 930
Senast: Sezziyanen
·
Småbarn Hjälp - Vi är i en lite jobbig situation! Allt har gått så himla smidigt med hemflyttning - tills nu! Vi flyttar till Sverige från UK...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024