millan30_228
Trådstartare
Sv: Vinthundar
Jag vill också gärna gå på handlerkurs
Jag vill också gärna gå på handlerkurs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
knapplån
jag såg det sötaste jag någonsin sett idag. en blå whippetvalp med stålgrå ögon! helt underbar var den. är det en vanlig/godkänd färg hos whippet? försökte övertala mamma att skaffa en sån, men nej, hon vill ha en berner sennen när hon ska ha hund *suck*. hur ska jag nu göra för att få en sådan godbit i min närhet?
jag har bott själv i många år. men jag har redan två hundar och jag har lite högre tävlingsambitioner än vad en normal whippet klarar. tänkte mest att om mamma skaffar en så får jag vara hundvakt och ha en sån i min närhet. inte helt seriöst alltså. men en dag... då ska jag nog ha en vinthund. och då gärna en sån snygg.
knapplån
jag såg det sötaste jag någonsin sett idag. en blå whippetvalp med stålgrå ögon! helt underbar var den. är det en vanlig/godkänd färg hos whippet? försökte övertala mamma att skaffa en sån, men nej, hon vill ha en berner sennen när hon ska ha hund *suck*. hur ska jag nu göra för att få en sådan godbit i min närhet?
knapplån
Ja det ska blir så roligt när man får hem den![]()
Jag har mailat Marc men inte fått svar ännu. Skriver här så fort jag fått det.![]()