Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ÄLSKAR vinthundar! Men har ingen själv, jag har redan två hundar och det finns varken tid, pengar eller plats för fler just nu. Jag har en dröm om en liten svart kappistik men det får vänta. Två gånger har det varit väldigt nära att min dröm gick i uppfyllelse, men av olika anledningar har det ändå inte blivit av. Båda hundarna var hos mig i jour och jag hade hemskt gärna haft någon av dem kvar, men så blev det inte. När den första bodde hos mig hade jag ingen som helst möjlighet att skaffa en permanent hund till just då, annars hade jag aldrig släppt henne. Hon är helt UNDERBAR, bor numera några mil härifrån. Den andra tiken hade absolut blivit kvar här om det inte var för att hon ville döda mina katter. Hon bor i Växjö och har verkligen en speciell plats i mitt hjärta, det är alltid roligt att träffa henne på återträffar för hon blir vild av glädje när hon ser mig trots att det nu är 2 år sen hon bodde hos mig. Sen kom en liten jaktcocker och tog mitt hjärta med storm (också hon en jourhund) och hon blev kvar. Så nu finns det inte plats för en hund till.![]()
Jajamän jag är där.
Annars, om jag hinner, så kan jag ju fota dem inne i ringen också.
I andra fall är det nog bäst om man träffas vid entén efter utställningen. Om hunden är stressad/spänd så är det nog lättast att ställa upp den mot slutet av dagen då den fått titta omkring en del.
Då tycker jag att du går utbildningen i höst istället så att vi kan ses![]()
Fick precis mail från Svenska Islandshäst
föreningen. Jag blev intagen i höst. Så vi kan ses i Skogås![]()
Fick precis mail från Svenska Islandshäst
föreningen. Jag blev intagen i höst. Så vi kan ses i Skogås![]()
OT, men vad ska du gå för kurs via SIF?
Annars bultar mitt hjärta mycket extra för saluki. Min faster hade många och födde upp och ställde ut. Hon har tyvärr inga längre. Men jag tycker att de är bra fina! Tror dock inte jag skaffar en själv, är mer terriermäniska.
/Jonaz
Kanon, då måste vi ju fixa det. Gick inte så bra i Mariefred men det är ju inte så konstigt. I en tennishall (elller vad det nu är för lokal) är det ju lite lättare kanske![]()