vinthundar

Sv: vinthundar

Jag tycker i alla fall det är jävligt illa.
Visst om man säger att "hunden ser mager ut, det tycker inte jag om". Men att säga att någons hund ser förjävlig ut. DET tycker jag är förjävligt.

Och ja, jag är medveten om att min hund är mager. Han har alltid haft svårt att hålla hullet och är nog den kräsnaste hunden på denna jord. Men att påstå att han ser förjävlig ut är ju bara lågt och förbannat löjligt.
:crazy:

Jag går inte runt och säger att din hund ser förjävlig ut och jag tror inte att du hade tyckt om ifall jag sa det heller.
 
Sv: vinthundar

Jag får ofta höra att jag har en promenadlimpa trots att min hund är vältränad och lekfull.
Jag muttrar när folk säger så men jag blir inte sur.
Jag tycker inte att någon hund är ful men jag kan tycka att det ser illa ut när de är magra. Men jag har ju förstått att vissa raser SKA se ut så.

Min hund skulle kunna vara den fulaste världen nånsin har skådat men för mig skulle hon ändå vara den underbaraste hunden i hela världen...det är ju trots allt inte utsidan som räknas som så många säger men få verkligen tycker..
 
Sv: vinthundar

Aha, förstod nästan att du missuppfattade det så..
Jag menade inte att din hund ser förj_lig ut...det hörde inte ihop med bilden...
 
Sv: vinthundar

Jo visst. Vi skämtar själva om att han inte är den vackraste som vandrat på denna jord.
Men om någon jag inte ens känner säger att min hund ser förjävlig ut gör det mig bara sur. Hade någon sagt det till mig IRL hade jag utan att tveka gett den människan över käften. ;)

Mig kan man klanka ner på bäst man vill. Men i helvete om någon säger nåt om mina hundar. ;)
 
Sv: vinthundar

Med den lilla får jag höra att jag går med en råtta i ett snöre så jag vet vad du menar. ;)
Mina kompisar har tom på skämt döpt henne till Splinter efter råttan i Turtles.
 
Sv: vinthundar

Her er et par bilder på min tidligere Borzoi "Kazar Ikarow" :love:

f_hund4.jpg


f_hund3.jpg
 
Sv: vinthundar

ooh, jag är ju farligt kär i Farohundar :love:
blev det efter att jag hälsade på en på MyDog här i göteborg :p
Mvh Thea
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 256
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 505
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp