Vintertäcken

V

Vaccan

helt utan (trasigt) skulle faktiskt behöva två stycken ,vilket då innebär att jag behöver två i medelprisklassen (inte för dyra ,inte nått billigt skräp heller) Macpro winter ,har nån ett sånt ?
Eller något i liknande utförande .
Hästen står på lösdrift och är täckad hela natten och senare i höst/vinter också dagen med byte när det blivit blött .

Tips (lite fort :p)

En kompis hade det, faktisk väldigt bra täcke till det priset! Men tyget är inte så kraftigt, så det kanske går sönder lätt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 351
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 558
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka