Vintertäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vaccan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 125
V

Vaccan

helt utan (trasigt) skulle faktiskt behöva två stycken ,vilket då innebär att jag behöver två i medelprisklassen (inte för dyra ,inte nått billigt skräp heller) Macpro winter ,har nån ett sånt ?
Eller något i liknande utförande .
Hästen står på lösdrift och är täckad hela natten och senare i höst/vinter också dagen med byte när det blivit blött .

Tips (lite fort :p)

En kompis hade det, faktisk väldigt bra täcke till det priset! Men tyget är inte så kraftigt, så det kanske går sönder lätt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 183
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 568
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka