Japp. Hon gör allt med bravur hittills (sen kan dock bakslagen komma väldigt fort, och man får räkna med att dom blir av för det finns nog inte en enda som bara går från klarhet till klarhet).
Jag känner mig helt borttappad av allt morfin. Men på ett sätt känns det ändå skönt att se henne på utsidan och veta att min kropp inte kan påverka negativt mer genom sin infektion. Nu kan högt utbildade och vana människor se till hennes bästa dygnet runt och sambon blir mer involverad i utvecklingen. Så även fast jag helst hade sett att hon stannat inne till januari känns det okej med hur det blev just nu. Nästa vecka kanske det känns annorlunda
Skönt att höra att hon mår bra för stunden iaf, håller tummarna för att det fortsätter så! Är hon hälften så stark som mor sin lär hon klara det galant!
Förstår hur du tänker med att hon såklart borde stannat inne till januari men också hur du menar att det är skönt att andra får göra allt som står i deras makt för att hon ska må så bra hon bara kan. Så dåligt som din kropp och du har mått sista tiden så kanske det här trots allt var bästa lösningen.
Hoppas ni kan få lite sömn inatt! Ta hand om er!