Eller så fortsätter man vara lika hopplöst nojig genom varje graviditet
Då blir det bara en unge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så fortsätter man vara lika hopplöst nojig genom varje graviditet
Det blir snitt idag, så snart det finns tid på narkosen (dvs inte urakut, vilket känns skönt)
Förmodligen inte . Dom räknar med att behålla mig på uppvaket i 12 timmar. Men sambon hänger med kuvösen iväg till neo direkt, så han får lite tjuvstart
Ja, man är inte sitt mest pedagogiska och mjuka jag sådär mitt i natten tyvärr.
Ja, vi blev också jätteförvånade för vi tyckte spontant att det var det bästa sättet att hjälpa honom på, och som sagt, det fungerade bra till en viss gräns men sen fungerade det inte alls. Tror att det kanske hade fungerat bättre om det inte var så att han varannan vecka "börjar om" helt då han sover med mamman på mammaveckor.
Man vill ju så gärna hjälpa honom, om ett år ska dom åka till Danmark med klassen och bo över på en skola där. Han är jätteorolig för att han inte ska kunna åka för att han inte ska ha lärt sig att sova själv då. Och snart kommer han vara så pass gammal att hans kompisar och flickvänner tycker att det är märkligt att han sover med mamma och pappa. Så jag hoppas verkligen att vi kommer tillrätta med det, vet bara inte hur.
Då blir det bara en unge
- det låter som att du är bättre på att lära av erfarenhet än mig
Gårdagens risiga mående visade sig bero på att förkylningen(som jag tyckte var på väg att ge sig) uppgraderat sig till version 2.1
Nu är det slut på det kalla vädret för några dagar för nu vräker det ner. Älskar annars när det är minusgrader, är verkligen tokvarm som gravid. Igår när det var -4 på morgonen njöt jag utomhus med bara collegetröja. Händerna pulsar nästan av värme. Tacksam över att inte behöva vara höggravid på sommaren!
Tänker på er..Det blir snitt idag, så snart det finns tid på narkosen (dvs inte urakut, vilket känns skönt)
Är 12 timmar "standard" vid narkos för snitt eller vill de ha dig under uppsikt extra länge av någon anledning?
Är 12 timmar "standard" vid narkos för snitt eller vill de ha dig under uppsikt extra länge av någon anledning?
Tänker på er och håller tummarna!Det blir snitt idag, så snart det finns tid på narkosen (dvs inte urakut, vilket känns skönt)
En ny tjej till världen. Det har gått bra vad jag fått höra hittills. Dröjer innan jag får komma dit
Grattis!heart så skönt att det gått bra, hoppas det fortsätter likadant!En ny tjej till världen. Det har gått bra vad jag fått höra hittills. Dröjer innan jag får komma dit
Vanligt vid såhär tidiga snitt. Dom är svårareÄr 12 timmar "standard" vid narkos för snitt eller vill de ha dig under uppsikt extra länge av någon anledning?
Grattis till er lilla dotter!En ny tjej till världen. Det har gått bra vad jag fått höra hittills. Dröjer innan jag får komma dit
En ny tjej till världen. Det har gått bra vad jag fått höra hittills. Dröjer innan jag får komma dit
Vanligt vid såhär tidiga snitt. Dom är svårare