Nu hör jag inte alls till den här tråden, men jag började ändå fundera när jag såg den här frågan och blev förvånad över hur många jag kunde komma på som jag kunde tänka mig att ha med om maken hade fått förhinder (någon mer utöver maken hade jag nog inte sett någon poäng med). Utan inbördes rangordning hade jag kunnat ha med någon från min egen syskonskara, min ena systerdotter hade faktiskt funkat också, svärmor, någon av mina två svägerskor och åtminstone tre-fyra vänner som jag kan komma på sådär på rak arm. Min ena svåger hade ju inte heller varit helt fel, med tanke på att han har en väldigt passande utbildning (och om jag inte har glasögon på mig vettefan om jag hade kunnat se skillnad på honom och karln).
Jag har tänkt och tänkt och jag kommer inte på någon, det skulle på sin höjd vara hmm vad heter det? Min svågers tjej Har hon ett bestämt namn?
Men då skulle hon endast få följa med för att hon är utbildad ssk. Men jag skulle inte vilja ha henne i rummet egentligen
Utan jag är nog en mer "kan själv om det ska vara så" människa. Min mamma eller svärmor skulle aldrig få komma i närheten