Haha! Löneförhandlar med pappa och bror då vi företagar tillsammans så hoppas inte att det skulle hjälpa mig!
Det hade vart lite creepy om det hade funkar då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Löneförhandlar med pappa och bror då vi företagar tillsammans så hoppas inte att det skulle hjälpa mig!
Jag hörde också att det var rutin att Bm informerar om fosterrörelser i v 24. Jag var ju på kontroll igår och är i 24+6, men inte ett ord från Bm. Hon frågade bara om han var väldigt livlig, men sa inget om vad jag skulle hålla koll på... Nu har jag ju läst själv på 1177 så känner mig ändå lite påläst, men ändå.Tycker det är viktigt att berätta om det för folk tror inte det kan hända och det ges i stort sett aldrig nån information om det heller!
Men kom ihåg en sak, det vanligaste är att dom lever och att man får en varm och go bebis med sej hem
Jag är glad att du kommer in och skriver om det. Jag har tänkt på att nämna det för jag minns att jag själv under min första graviditet tänkte att det aldrig skulle kunna hända men det har varit svårt att sätta ord på det, man vill ju inte skrämmas heller.
Det gick inte så lång tid efter att sonen var född innan ni var med om det värsta tänkbara och sen hände det några fler i min närhet. Så denna graviditeten är jag betydligt mer orolig och framförallt medveten.
Låter ju toppen! Jag tänkte nog försöka börja inom ett par veckor, nu när jag ändå snart lägger ner ridningen. Kan tänka mig att det blir mysigt i höstrusket ocksåHar varit på vattengympa för gravida.
Helt underbart att få träna lite utan att det blir för mycket för kroppen. Varmt och skönt vatten.
Bäst av allt var avslappningen efteråt. Bara ligga och flyta i vattnet medan någon sakta drar runt en. Härligt svävande känsla.
Ska gå så länge jag kan.
En annan stor skillnad för mig denna gången är att jag faktiskt vet hur fantastiskt slutresultatet är. Då känns graviditeten så mycket mer värd det även om jag har ännu större fysiska problem denna gången.Samma här, också mer medveten nu. Var ju till och med inne på förlossningen för några veckor sedan och kollade upp.
Sonen föddes i feb -16 och sen hände det här i vårtråden inte långt efteråt. Faktiskt är det en av anledningarna till att jag vägrar gå över igen, gick över 16 dagar med sonen. Vet att saker kan hända ändå, men känns onödigt att bebis är därinne fler dagar än nödvändigt. Läkaren sa sist att om man gått över så länge första gången är det stor risk att göra det igen.
Här går vi in i v26 idag, nu tror jag att kotten därinne börjar tycka det är trångt i magen. Det knuffas ganska mycket om jag tex sitter på en stol med lite kass hållning Konstant kissnödig också, och lite småont i framfogen, annars mår jag rätt okej fysiskt. Mentalt känner jag mig dock som en urvriden disktrasa med noll ork eller motivation, främst på jobbet.
Här buffas det lite då och då under dagarna, vet inte om jag tycker det finns ett direkt mönster.. kanske att det brukar vara aktivitet kvällstid i så fall, men jag känner mig lugn så länge jag känner nånting varje dag
Gick in i v25 igår, mår ju betydligt bättre än jag gjorde för några månader sen men känner mig konstant trött, förmodligen för alla gånger en är uppe och kissar på nätterna och även jag känner noll motivation, mest på jobbet här med. Ryggont till och från, försvinner väl aldrig helt och jag misstänker foglossning men svårt att avgöra när man aldrig haft innan tycker jag.
Idag är en riktigt pruttig dag! Mitt humör växlar som aldrig förr, har just ringt och skällt ut Viasat och elgiganten efter noter, då vårt senaste inköp bara har vart fel! Började störtlipa i frustration så tjejen som hjälpte mig på Viasat la på i örat på mig.. Ringde upp igen och var ännu argare, men fick då fantastisk hjälp av en kille på supporten och då bad jag hemskt mycket om ursäkt även för mitt beteende innan.
Men allt har seriöst gått fel med det här inköpet (Tv, Tv-box och Viasatpaket)
Jag är illamående för första gången på hela graviditeten. Sambon jobbar. Dottern gör sin andra dag som blöjfri. Hunden gör idag allt hon vet att hon inte får göra.
... Ja mitt humör är uruselt idag. Jag hatar de här humörsvägningarna. Gaah, jag som just börjat tycka att det kanske kan vara mysigt att vara gravid och det kändes så otroligt bra att jobba i veckan, samt att dottern nu sover hela nätter utan att vakna alls...
Humörsvängningar är intressanta saker, jag växlar mellan att vilja flytta från sambon och säga upp mig från jobbet pga att alla är idioter och att nästan gå sönder av att inte kunna sätta ord på hur kär jag är i ovan nämnda sambo, och gråta till allt från nyheter till reklam...Låter som att jag har tuffare tider att vänta! Just nu är min graviditet bara mysig. Lilleman lever om i magen och ger sig till känna mest hela tiden, jag mår bra, kan göra allt jag vill och har inte ont någonstans. Inga humörsvängningar. Fick dock brev från BM att jag låg lågt i järnvärde så får väl börja äta järntabletter, men det är inget jag känner av för tillfället. Känner mig väldigt pigg och allert.
Låter som att jag har tuffare tider att vänta! Just nu är min graviditet bara mysig. Lilleman lever om i magen och ger sig till känna mest hela tiden, jag mår bra, kan göra allt jag vill och har inte ont någonstans. Inga humörsvängningar. Fick dock brev från BM att jag låg lågt i järnvärde så får väl börja äta järntabletter, men det är inget jag känner av för tillfället. Känner mig väldigt pigg och allert.
Humörsvängningar är intressanta saker, jag växlar mellan att vilja flytta från sambon och säga upp mig från jobbet pga att alla är idioter och att nästan gå sönder av att inte kunna sätta ord på hur kär jag är i ovan nämnda sambo, och gråta till allt från nyheter till reklam...
Och nog för att jag var blödig och hade lätt för att gråta innan, men sen jag blev gravid finns inget mellanting utan allt blir oceaner och översvämning eftersom tårkanalerna går på högvarv...