Jag tog upp liknande fråga med bm häromdagen. Hon sa att smörj med kokosolja eller rapsolja
Tack för svar. Ska testa olja. Riktigt jobbigt är det iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog upp liknande fråga med bm häromdagen. Hon sa att smörj med kokosolja eller rapsolja
Tack för svar. Ska testa olja. Riktigt jobbigt är det iaf.
En bekant la just upp på Facebook att de fått en son, född 12 veckor för tidigt. Tittar på bilderna av deras pyttelilla men högst verkliga bebis och försöker ta in att jag har en nästan lika stor i min mage, eftersom jag bara ligger 2-3 veckor efter dom. Det går inte riktigt in
Nej verkligen inte stora, 900 g vägde den lille här, helt galet! Känns också obegripligt att det rent teoretiskt skulle kunna hända en själv, ganska snart...Dom är inte stora i den "åldern", vi fick ju en kusin i veckan, 3v för tidigt. En liten räka. Vi har köpt en pyjamas till henne, men det där med storlek. Hon kommer drunkna i den
Vi valde bort 52 då vår dotter växte ur det så fort. Tänkte sedan ett steg till och köpte i 62..... Det kommer ta lite tid innan hon växer i den
Nej verkligen inte stora, 900 g vägde den lille här, helt galet! Känns också obegripligt att det rent teoretiskt skulle kunna hända en själv, ganska snart...
Jag hade inga problem med slemhinnorna förra graviditeten eller ens under amningsperioden som många andra. Nu däremot är det riktigt jobbigt. Mycket glidmedel behövs men jag behöver inte påminna utan han är rätt med på det. Sen funkar inte alla ställningar, det får liksom inte glidas in från sidan utan måste komma direkt "på". Men som du skriver, jag kommer fort och efter det är det inte särskilt behagligt längre, jag blir öm och magen blir hård som en boll.Kan vi ta upp det där med torra slemhinnor och sex.. (ja jag är ganska öppen av mig, sorry för det)
Min sexlust är ganska låg under denna graviditet, känner mig mest fet och klumpig och det är bökigt att raka sig så jag känner mig fräsch med.
Inte nog med det, när lusten faller på (när sambon kämpat tillräckligt länge..) då är det torrt, suget finns och det bör absolut inte vara torrt (brukar ha motsatt problem). Glidmedel självklart, men att påtala det där med glid hela tiden, det förstör stämningen lite. Här körs det oftast bara snabbisar som det är, pga dottern. Man får passa på när hon somnat, innan man själv är för trött
Sedan vet jag inte vad han gör, men detta problemet har vart där länge. Jag har innan jag träffade sambon alltid haft otroligt svårt för att komma. Men det är då inga problem längre, han behöver knappt titta på mig innan det går. Visst hans ego växer, men jag känner mig ganska dålig då jag mest blir öm efter och nu under graviditeten satanigatan vad öm jag blir efter.
Torra slemhinnor och sex, hur gör man ens?!
Vad blev det för syskonvagn?V 33 imorgon, galet. Idag blev det mer verkligt när vi köpte syskonvagn. Ska jag kunna ta hand om två små huliganer, jag har ju fullt upp med en?!
Vad blev det för syskonvagn?
Jag satte sonen i en emmaljunga (vet inte vad modellen heter...) när vi var i en sån butik i veckan och den kändes väldigt trång i sittdelen... tror inte han är onormalt stor för sin ålder.
Igår var det för övrigt första gången en okänd person vågade utgå från att jag är gravid, så nu syns det definitivt!
Brööl. Åkt på halsbränna
Så härligt att få höra hjärtljud Vi ska också snart på vårt första besök sedan inskrivning, hoppas på att vi får höra hjärtljud vi med!Första besöket hos bm idag sen inskrivning, alla värden var bra, lite lågt SF mått men ändå normalt (ligger på nedre kurvan) och så fick vi ju höra hjärtljud Fick för övrigt förklarat att jag bär lågt, förklarar varför jag känt sparkar så långt ner någon mer som har så? Bm sa bara att det var normalt