Här har vi förresten en mage i v 16. Galet. Så glad att det är sommarlov nu, var ett aber att hitta kläder som dolde den där bulan.
Mys!
upplever du att magen kom fortare med 2:an?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi förresten en mage i v 16. Galet. Så glad att det är sommarlov nu, var ett aber att hitta kläder som dolde den där bulan.
Vi har berättat för ganska många faktiskt, respektive familjer och min chef. Har resonerat som du gjort, plus att det är de personer som redan vetat om att vi försökt. Längtar tills vi kan gå ut med det helt öppet, men får se när det känns rätt att göra det. Efter v 12 i alla fall.Nu har vi berättat om graviditeten för våra föräldrar, samt att jag har berättat för mina närmsta väninnor. Resonerar som så att om det blir ett missfall är detta personer vi vill kunna få stöd ifrån. Hur resonerar ni kring att berätta för omvärlden?
Mys!
upplever du att magen kom fortare med 2:an?
Det är tråkigt att Östra inte verkar komma ikapp, kan ju inte vara kul att jobba där och då blir det säkert en ond cirkel.Födde i Varberg men var på gränsen att det skulle bli Halmstad, enda nackdelen med vbg är att de inte har neo avdelning. Är supernöjd med vbg grymt bemötande, blev inte utsparkade samma dag, lugnt och sambon fick stanna kvar osv.
Men jag var inne en natt på Östra pga struligt blodsocker då pumpen gick sönder. Ingen visste riktigt vart de skulle göra av mig och ingen visste hur man gjorde för att få ned ketonerna.
Du är jättefin!Här har vi förresten en mage i v 16. Galet. Så glad att det är sommarlov nu, var ett aber att hitta kläder som dolde den där bulan.
Ja det gjorde den nog tycker jag. Jag fick gigantisk mage förra gången, men den kom lite senare i alla fall.
Men eftersom den blev så stor förra gången har den inte hunnit bli som den ska emellan heller. Magmusklerna är inte riktigt där de ska osv.
Det är tråkigt att Östra inte verkar komma ikapp, kan ju inte vara kul att jobba där och då blir det säkert en ond cirkel.
Jag är faktiskt född där och då var det nog lite mer ordning, men det är ju snart 30 år sedan
Halmstad är bra men det är ju inget roligt för er om ni behöver åka den extra vägen för att ha tillgång till neo.
@YaHilweh då trodde jag rätt om vem som döljde sig bakom nicket Grattis och kul med ett syskon till Havanna
(du vet vem jag är också. Ninni
)
Gud, det kan ju vara hur många som helst där ifrån
Ge mig en bättre ledtråd
Och tack såklart
Jag antar att du kom på det med tanke på vänförfrågan . Men hur många finns det där ifrån som är aktiva på buke?
Åh så drygt att behöva vänta! Nästa vecka ska vi också göra ul. Nu har de kommit så långt här i Halland att alla får göra kub-ultraljudet men blodprovet fick man bara gör i mån av tid (och det tyckte jag var lite konstigt för det måste väl ändå vara ultraljudet som är det tidskrävande?!)Idag var jag på spec mvc. Fanns inte möjlighet till UL idag Men fick en tid nästa vecka för att tidsbestämma hur långt gången jag är.
Som diabetiker får jag även ett RUL redan i vecka 12 för att sedan få det vanliga RUL i vecka 18 som alla andra. Sedan är det träff hos spec mvc i vecka 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40.. Från vecka 36, 2 gånger/vecka för ctg.
Åh så drygt att behöva vänta! Nästa vecka ska vi också göra ul. Nu har de kommit så långt här i Halland att alla får göra kub-ultraljudet men blodprovet fick man bara gör i mån av tid (och det tyckte jag var lite konstigt för det måste väl ändå vara ultraljudet som är det tidskrävande?!)
Imorgon blir det inskrivning, jag skulle få gå till en sommarvikarie och om det inte blir några knepigheter så har jag nog 3, max 4, besök förutom kub-ul och rul om jag inte går över tiden. Lite skillnad
Oj, det var inte få besök. Vad är det de kollar vid de besöken?Idag var jag på spec mvc. Fanns inte möjlighet till UL idag Men fick en tid nästa vecka för att tidsbestämma hur långt gången jag är.
Som diabetiker får jag även ett RUL redan i vecka 12 för att sedan få det vanliga RUL i vecka 18 som alla andra. Sedan är det träff hos spec mvc i vecka 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40.. Från vecka 36, 2 gånger/vecka för ctg.
Nu tänkte jag kliva in här också! Plussade i fredags, helt otroligt! Jag har svårt att smälta att det gick så himla fort denna gång, och utan större hjälp från sjukvården (bara levaxin). Mitt första barn tog nästan två år att komma, och fick ett mf också. Att jag då blir gravid på första försöket, känns helt otroligt konstigt! Men nu har jag testat med tre test och alla säger gravid, så det verkar ju stämma Dock vet jag inte när bebis tänker komma och jag kan inte göra tidigt vul för Sophiahemmet (där jag är inskriven) stänger för sommaruppehåll snart... Så bf får bli efter kub. Men troligtvis bör det vara februari/mars.
December
3 - Evenstar, andra barnet
Januari
8 - Positron, andra barnet
17 - fortfarandehemligt
23 - astilbe, första barnet
Februari
8 - Februari2018
- YaHilweh, andra barnet, 29år
- ninsan, andra barnet, 33 år, Vallentuna
Oj, det var inte få besök. Vad är det de kollar vid de besöken?
Jag hör till Halmstad och här finns bara en MVC. Hörde hit med sonen också och innan dess bodde jag precis på gränsen mellan Falkenberg och Varberg så då valde jag Varberg alla gånger det vankades gynbesökJa hon pratade om kuben idag, men jag vet inte om vi ska göra det. Men vadå i mån av tid? Mig tömmer de på blod varenda gång jag är där även krav på att släpa med mig urinprov var gång.
Vi får tidigt och utökat ultraljud som det är. Jag kommer nog inte ha hjärta att göra en abort om det visar sig vara tex downs ändå.
Var i Halland går du?
Vi hänger på västra vall i varberg.