Sonen blir två i mitten på januari och bf är i början av året så det blir ganska precis två år mellan.
Han är också vild men inte så mycket kan själv. Han utnyttjar en mer till att lyfta och bära tills han har koll och får syn på nåt spännande och då kastar han sig ner och då går det undan. Han är en riktig springare!
Jag åkte färja ensam med honom förra veckan. Alla andra barn höll sig i familjeavdelningen. Sonen lekte tills han hade avlett tillräckligt och sen ladar han och bara springer. Det var mer än en gång någon medpassagerare fick fånga honom åt mig. Och då hade han hunnit en bra bit
och så är han en riktig klättrare. Har balans och koordination som oftast är jämlik med de som redan är 2. Däremot har han inte många ord. Idag lärde han sig säga bro. Det är nog första riktiga ordet, annars är det nog mest läten och egna uttryck.
Det ska verkligen bli spännande att se hur man fixar det med ett lillasyskon
Kommer ni kolla könet på rul?
Vi vill inte veta
i början var jag helt säker på att det var en pojke därinne men det var nog mest för att det var det jag hade erfarenhet av. Nu har det vänt och jag är tvärsäker på en lillasyster. Och jag har börjat längta efter att få veta vem det är!