Näe!? Shit alltså... Såna vådligheter är inte jag beredd på!! Det kan få vänta...Genibebisen har nu krupit upp för HELA trappan själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe!? Shit alltså... Såna vådligheter är inte jag beredd på!! Det kan få vänta...Genibebisen har nu krupit upp för HELA trappan själv
Alltså min BVC är så cool "orkar trappgrind lär ungen krypa upp istället" så då gjorde vi detNäe!? Shit alltså... Såna vådligheter är inte jag beredd på!! Det kan få vänta...
Hahahahaha, jag har hembesök på måndag av bvc och är stressad för att hinna sätta upp grindar innan dess trots att min lilla tar det lite piano och kryper långsamt och inte så långt från mig men erat sätt låter ju supersmart!!Alltså min BVC är så cool "orkar trappgrind lär ungen krypa upp istället" så då gjorde vi det
Men han får inte gå själv än för vi har inte börjat avancerade kursen dvs krypa (baklänges) nedåt
Ja men faktisktHahahahaha, jag har hembesök på måndag av bvc och är stressad för att hinna sätta upp grindar innan dess trots att min lilla tar det lite piano och kryper långsamt och inte så långt från mig men erat sätt låter ju supersmart!!
Men alltså, jag blir så trött på alla andra instanser som ska styra maten! Bebis får väl äta när bebis är hungrig??? Det är ju så olika hur mycket de får i sig per mål, det vet ju inte tandläkaren? Vissa mår säkert bra att äta lite och ofta medan andra kan äta större mål mer sällan... Plus att det går upp och ner i perioder. Klart att det är ett mål att inte småäta, men det kommer förmodligen regleras automatiskt med tiden.Här närmar sig Bebilurv 10 månader och det är minst sagt full fart! Reser sig mot allt och försöker klättra i garderober och kylskåp om han får chansen!
6 små tänder som han provbiter med överallt
jag började jobba förra veckan så nu sliter han ut far sin istället.
Idag skulle dom till bvc (man ska inte skicka husse med djuren till veterinären, och inte pappa med ungarna till bvc) Noll koll kokosboll
Idag var tandhygienist (eller tandläkare, det förtäller inte historien såklart) där och skulle kolla tänder och tyckte tydligen att det åts för ofta, max 5 mål inkl amning. Tror det var då bebis inte längre ville samarbeta med att visa tänder, mäta eller väga.
Han ammar nog 5 ggr per dygn plus ibland fler om han har en knepig natt...och äter två mål mat, frulle och nattagröt.
Får väl dra ner på nattaätandet framöver, men just nu får det va så. Han åt så dåligt med mat när alla tänder kom på en gång och nu är det omställning nog att jag jobbar.
Jag tänker låta honom amma om han vill.Men alltså, jag blir så trött på alla andra instanser som ska styra maten! Bebis får väl äta när bebis är hungrig??? Det är ju så olika hur mycket de får i sig per mål, det vet ju inte tandläkaren? Vissa mår säkert bra att äta lite och ofta medan andra kan äta större mål mer sällan... Plus att det går upp och ner i perioder. Klart att det är ett mål att inte småäta, men det kommer förmodligen regleras automatiskt med tiden.
Vi gör det aldrig ärligt talat... jag har låtit honom styra amningen så länge jag är hemma. Och erbjuder ju ändå fulla måltider med mat för annars blir det ju iaf ingen neddragning på amningen, om man håller igen på annat istället.Vi klarar inte heller fem gånger/dag alla dagar @Ponylove
Jag har aldrig räknatVi gör det aldrig ärligt talat... jag har låtit honom styra amningen så länge jag är hemma. Och erbjuder ju ändå fulla måltider med mat för annars blir det ju iaf ingen neddragning på amningen, om man håller igen på annat istället.
Äter 4 mål inkl frukost och kvällsgröt.
Ammar som minst tidig morgon, igen när vi vaknar för dagen, till em vilan om jag är hemma, en gång under tidig kväll då det också vilas, sen när det ska nattas... och ibland hundra gånger på en natt, ibland ingen på natten.