Här är vi inne i ett stort utvecklingssprång. Matningen har strulat så hon åt typ 75% i någon vecka (tur att hon har att ta av!) och nu äter hon som en häst istället. Nätterna är lite oroliga så just nu samsover vi från det att jag går och lägger mig. Måste mata till sömns men då somnar hon gott i sin säng på sin vanliga tid. Dagstid är hon svårare att söva och vill antingen sova i vagnen eller i min famn. Lite gnälligare än vanligt och nu har hon fått världens diarré också. Bajsade fyra gånger igår och två inatt..! I vanliga fall bajsar hon varannan dag trots laktulos. Vi har försökt trappa ner laktulosen under några veckor och idag bestämde vi oss för att chansa och ta bort den helt - håll tummarna att det inte ger världens bakslag!
I övrigt så fortsätter Ärtan vara Easy mode-bebis. Att ens kalla den här perioden för jobbig känns säkert som ett hån för många - hon sover fortfarande 12-13h per natt, skrattar jämt, leker själv i babygymmet och gråter otroligt sällan. Men för OSS är det skillnad ändå
I övrigt så fortsätter Ärtan vara Easy mode-bebis. Att ens kalla den här perioden för jobbig känns säkert som ett hån för många - hon sover fortfarande 12-13h per natt, skrattar jämt, leker själv i babygymmet och gråter otroligt sällan. Men för OSS är det skillnad ändå