Jag har uppenbarligen köpt fel sorts byxor Vi har bara byxor med vanlig resår, typ sån som är i mjukisbyxor, men många är inte tillräckligt stretchiga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har uppenbarligen köpt fel sorts byxor Vi har bara byxor med vanlig resår, typ sån som är i mjukisbyxor, men många är inte tillräckligt stretchiga.
Tänker på er idag @Ingela_S
Håller tummar och tår här @Ingela_S
Åh BubblanTack, det värmer!
Operationen har gått bra och efter ett dygn på iva har vi nu landat på avdelningen. Bubblan är trött, medtagen och har ett stort bandage om huvudet, bandage för ögonen och sladdar och kanyler överallt. Vi jobbar på att hålla henne lugn när hon är vaken, inte så lätt när hon inte ser nåt, och hoppas på att få igång amningen snart. Läkaren säger att det brukar vända på torsdagen.
Jag kan lätt säga att detta att stå bredvid är bland det värsta jag behövt göra. Många tårar har det blivit, men vi tar en timme och en kontroll i taget och hoppas på en bättre morgondag.
Å, lilla loppan ❤. Hoppas att det går stadigt framåt för er!Idag har vi fått se Bubblans ögon för första gången sen innan operationen. Och det första ungen gör är att fyra av ett brett leende till oss, genom sina springor till ögon. Kan man annat än smälta då.
Å, lilla loppan ❤. Hoppas att det går stadigt framåt för er!
Fick ni komma hem idag?Ja, läkaren är nöjd med hennes framsteg. Om hon klarar natten (och dagen) utan morfin så får vi åka hem imorgon.
Fick ni komma hem idag?
Gillar att de ändå tar det säkra före det osäkra när det gäller smärtlindring. Heja er och krya på Bubblan.Nej, Bubblan fick morfin i fredags, så vi fick stanna en dag till. Men i natt har hon stått sig på Alvedon och ipren, så idag ska vi få komma hem.
Heja heja! Nu ska ni få åka hem och mysa och bara återhämta er. Vad blir det för uppföljning för Bubblan efter operationen?Nej, Bubblan fick morfin i fredags, så vi fick stanna en dag till. Men i natt har hon stått sig på Alvedon och ipren, så idag ska vi få komma hem.
Gillar att de ändå tar det säkra före det osäkra när det gäller smärtlindring. Heja er och krya på Bubblan.
Heja heja! Nu ska ni få åka hem och mysa och bara återhämta er. Vad blir det för uppföljning för Bubblan efter operationen?
Så skönt att höra att hon blev så glad av att få komma hem bara njut av att vara hemma och tillsammansMåste bara säga att jag har den BÄSTA ungen - första hon gör när vi kommer hem är att avfyra ett stort leende i princip för allt hon ser som hon känner igen. Nästan inga sura miner sen vi kommit hem och alvedonen har hon ätit från sked. Älskade unge.