Kul att höra att det flyter! Här har det också gått bra. Lillen leker runt väldigt självständigt och är inte rädd för de andra barnen (vilket vi var övertygade om att han skulle vara). Han bryr sig inte om oss alls men kommer ibland och tankar lite trygghet. Idag skulle vi testa att lämna i fem minuter. Det skulle göras världens grej av lämnandet och det skulle vara tydligt. Kanske lite väl tydligt för vår son som skrek så att det ekade över hela byn efter att jag lämnat (tro mig, jag hörde honom hela tiden). När jag kom tillbaka lugnade han sig ganska så snabbt och övergick till att leka (och strunta totalt i mig igen ). Nya tag på måndag. Är ändå positivt överraskad av veckan.Första veckan avklarad på förskolan och idag var första dagen vi fick lämna barnen. Tjejen var jätteduktig och ville först följa med mig när jag gick men så fick hon syn på babblarna i fönstret och då var de mer spännande. Lämnade utomhus, sen hade de gått in och hon var nöjd hela tiden. Hade slagit huvudet i klätterställningen, men blivit tröstade och lekt vidare. När jag kom tillbaka så fortsatte hon bara leka och när jag sa att vi skulle gå hem så svarade hon med "nej, nej, nej". Över förväntan här alltså.
Hoppas ni också har haft lite flyt, @Nordthor