supersonic
Trådstartare
Vi har tagit upp detta med både BVC och barnmedicin. De vill avvakta ett tag till i a f.
Ja jag förstår det. Bra att ni har uppmärksammat det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har tagit upp detta med både BVC och barnmedicin. De vill avvakta ett tag till i a f.
Ibland blir man förvånad över vad som tär på en psykiskt. Åkte till mina föräldrar över dagen. ,10 mil enkelväg
I måndags dog en 10 månaders i en frontalkrock på den sträckan. Och fast jag bara sitter på numera på landsväg (har för dålig reaktionsförmåga i höger ben för att panikbromsa) så var jag jättestressad
Medans jag var och besökte psykologen så var E hos farfar. Passade också på att handla lite julklappar till mig själv och E. Det var lite skönt att vara barnledig, bara jag och mamma i storstan. Var glad och längtade efter E när jag åkte hem. Mötte en glad och pigg bebis i dörren hos farfar
Hon somnade snabbt ikväll men vaknade en timme efter med nattskräck
Jag känner mig så fasligt otillräcklig när det sker. Och det känns som man är hatad när hon slår efter en när man försöker trösta. Jag vet ju att hon inte är vaken men jag tar det ändå lite personligt.
Hon vaknade till slut till efter att jag satte på babblarna på mobilen. Det är oftast det enda som funkar förutom att ta upp henne och gå runt.
Jag började få lite tankar om en till. Sen blev jag magsjuk och påmind om att jag faktiskt spydde i 9 månader. Att spy ner sig själv och bilen är inget jag vill göra igen. Eller att inte kunna gå i 1,5 år. Så vi behöver nog lite magi för att det ska bli syskon här.Ingen amning inatt - jag ->
Han vaknade som vanligt vid 23 men ville inte ha bröstet alls utan somnade om ovanpå mig och sov till 8. Detta är alltså början på slutet. Känns som om alla pusselbitar faller på plats, dagvilan är numera 12-14 (vilket är samma som på fsk) och nattamningen fasas ut. Känns skönt och sorgligt på samma gång. Så svårt att ta in att vi mest troligt inte kommer att ha fler småttingar nu. Jag känner mig liksom inte klar.
Jag började få lite tankar om en till. Sen blev jag magsjuk och påmind om att jag faktiskt spydde i 9 månader. Att spy ner sig själv och bilen är inget jag vill göra igen. Eller att inte kunna gå i 1,5 år. Så vi behöver nog lite magi för att det ska bli syskon här.
Ibland blir man förvånad över vad som tär på en psykiskt. Åkte till mina föräldrar över dagen. ,10 mil enkelväg
I måndags dog en 10 månaders i en frontalkrock på den sträckan. Och fast jag bara sitter på numera på landsväg (har för dålig reaktionsförmåga i höger ben för att panikbromsa) så var jag jättestressad
Alltså. Ett år. Vad hände? Phu! Vilken resa
Halvvägs in till förlossningen fick jag ringa och vi blev omdirigerade till östra istället för Mölndal.. Hann precis fram och lille kiddot är nästan född i bilen nåväl inte riktigt kanske, men det var inte många minuter vi hann vara på rummet innan han var ute
Sambon hann precis in i rummet efter att ha varit o parkerat.
Jag som hade tänkt att härda ut till kl 7-8 hemma så barnen skulle hinna vakna
Alltså, det här med nattning...
Alltså. Ett år. Vad hände? 
Det är synd att det inte gick att se klockslag när man postat inlägg, det är känns nämligen fortfarande rätt surrealistiskt hur bråttom kiddot hade ut
Har läst väldigt sporadiskt det senaste, har varit en tuff period där barnens morfar somnade in och samtidigt har sambon vart krasslig
Hoppas det flyter på fint hos er alla trots allt vad julstök heter och att ni får en alldeles fantastisk jul
Ja, det var ganska oväntat också.. Eller ja.. Det gick från hundra till noll på bara några månaderUsch så jobbigt att förlora en närstående
Hoppas du också får en fin jul själv är jag mest chockad att det bara är tre dagar kvar! (Okej tre dagar och en timme )
Ja, det var ganska oväntat också.. Eller ja.. Det gick från hundra till noll på bara några månader
Haha alltså jag fattar verkligen inte var tiden tar vägen.. Vi började med julkorten innan halloween (pinterest säger jag bara) ehheh idag fick vi skickat de sista
Det kanske redan varit uppe på tapeten, men vad får era små i julklapp?