Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1. När sambon gnäller över att han sovit dåligt. Om blickar kunde döda liksom...
2. När man känner en fruktansvärd doft och undrar om sambon pruttar, vilket han inte har, och inser att det är avslaget som antagit en minst sagt skum doft.
Uäk! Helt sjukt vad snuskigt det kan lukta.Haha sambon kom in en gång och skulle byta blöja när jag satt på toa. Så sa han lite på skämt till C "usch mamma har pruttat" varav jag svarar "nää det är avslaget"
Uäk! Helt sjukt vad snuskigt det kan lukta.
Det har jag trott att mitt är påvägen att göra i 2 veckor nu...Verkligen! Mitt är påväg att sluta som tur är, eller hoppas det är påväg att sluta i alla fall
Usch då, det är så stressigt när de är sådär allmänt oroliga.Jätteorolig I Inte ont i magen utan bara allmänt orolig. Tog typ 2 timmar att natta om efter varje matning. Till slut kom kissen, la sig bredvid oss och la en tass på I. ❤
Det har jag trott att mitt är påvägen att göra i 2 veckor nu...
Ja man känner sig så maktlös och så vill man ju bara få sova själv.Usch då, det är så stressigt när de är sådär allmänt oroliga.
Mysigt att kissen kom och gav lite stöd.
Jo, det tär snabbt på orken. I har börjat gå från skratt till att skrika i falsett som om hon har jätteont när hon bara är trött eller hungrig.Ja man känner sig så maktlös och så vill man ju bara få sova själv.
Hur gammal är storebror? Det låter väldigt likt så som vi har det förutom att storebror (snart två år) blivit extra mammig och gärna vill sitta i knät och bli buren (speciellt om jag bär lillasyster). Jag försöker att inte ha dåligt samvete eftersom det faktiskt är omöjligt att ge båda barnen 100 % uppmärksamhet var, men det var tufft nu när storebror var sjuk och extra ledsen och trött.
Vi ska testa en ny städfirma i veckan för städningen prioriteras bort samtidigt så känns det viktigt för mig att ha det rent hemma när jag är där mer än vanligt.
Fy så läskigt! Hoppas det vänder snabbt för er lilla.Han är 2,5. Nej, jag vet att jag inte borde ha dåligt samvete och han behöver träna på att leka själv. Han kan det. Men det blir mer när jag måste göra något, plockar i/diskmaskin mm. Förr tyckte han det var roligt att hjälpa till, men nu vill han bara leka.
Efter att fått ringa 112 och haft en besök på akuten med lillasyster så kan förskolan och platsen fara och flyga känns det som. Allt är bra, tack och lov. Men såååå hemskt igår. Hon var trött på fm. Men syster kom förbi och jag tänkte först att det var därför (hon brukar sova vid besök). Men sen fortsatte hon att sova, och brösten kändes såå hårda (fick pumpa ur) så kollade tempen. Ingen feber. Men sen blev andningen mer pipig, knastrig och ansträngd. Filmade och skickade till syster barnsjuksköterska. Hon sa att vi borde kontakta sjukvården. På den tiden blir hon mer slö och maken ringee 112. Sedan trycker han i koksaltlösning i näsan rejält. En kort stund efter det tror vi hon får andningsuppehåll, men sen kräktes hon mängder. Kort efter det kom ambulanspersonalen och hon lät sju resor bättre. Så jag körde själv till akuten, där läkaren tyckte att hjärta och lungor lät bra. Men RS.... Inne på 4 förkylda dygnet och det brukar vara värst sa läkaren.
Snälla låt det vända nu. Inne på andra veckan med sjuka barn nu. Storebror är fortfarande så snorig och hostig.
Och lillskruttan får jag sitta uppe med på nätterna. Sååååå trött! Kan ju inte sova.
Vet inte om jag vågar köra dit honom igen... Vad kommer härnäst? Vinterkräksjukan? Något annat giftigt?
Han är 2,5. Nej, jag vet att jag inte borde ha dåligt samvete och han behöver träna på att leka själv. Han kan det. Men det blir mer när jag måste göra något, plockar i/diskmaskin mm. Förr tyckte han det var roligt att hjälpa till, men nu vill han bara leka.
Efter att fått ringa 112 och haft en besök på akuten med lillasyster så kan förskolan och platsen fara och flyga känns det som. Allt är bra, tack och lov. Men såååå hemskt igår. Hon var trött på fm. Men syster kom förbi och jag tänkte först att det var därför (hon brukar sova vid besök). Men sen fortsatte hon att sova, och brösten kändes såå hårda (fick pumpa ur) så kollade tempen. Ingen feber. Men sen blev andningen mer pipig, knastrig och ansträngd. Filmade och skickade till syster barnsjuksköterska. Hon sa att vi borde kontakta sjukvården. På den tiden blir hon mer slö och maken ringee 112. Sedan trycker han i koksaltlösning i näsan rejält. En kort stund efter det tror vi hon får andningsuppehåll, men sen kräktes hon mängder. Kort efter det kom ambulanspersonalen och hon lät sju resor bättre. Så jag körde själv till akuten, där läkaren tyckte att hjärta och lungor lät bra. Men RS.... Inne på 4 förkylda dygnet och det brukar vara värst sa läkaren.
Snälla låt det vända nu. Inne på andra veckan med sjuka barn nu. Storebror är fortfarande så snorig och hostig.
Och lillskruttan får jag sitta uppe med på nätterna. Sååååå trött! Kan ju inte sova.
Vet inte om jag vågar köra dit honom igen... Vad kommer härnäst? Vinterkräksjukan? Något annat giftigt?
Jätteorolig I Inte ont i magen utan bara allmänt orolig. Tog typ 2 timmar att natta om efter varje matning. Till slut kom kissen, la sig bredvid oss och la en tass på I. ❤
Här läckte blöjan vid 19-tiden. Och sen kissade Knoddrick tre ggr fram till 21...Ingenting ännu. Jag börjar tro att blöjan inte kommer räcka till!
Knoddrick har börjat dregla som tusan och suger-småtuggar på mitt finger när hon kan. Har börjat introducera tuggleksaker, men de är inte lika omtyckta som mina fingrar. Dessutom vill hon inte ta tag om de än, men det kommer väl. Har precis börjat ta på brösten och våra fingrar.Usch stackars liten! Här hemma har lillen börjat hosta. Jag orkar inte...
Här läckte blöjan vid 19-tiden. Och sen kissade Knoddrick tre ggr fram till 21...
Fisar är bra!Fortfarande inget bajs. Kommer väl framåt morgonen.
Han fick lite magmassage av sambon innan och fes på rätt bra men inget bajs.