supersonic
Trådstartare
24 grader i skuggan och vi har inget vatten sen kl 23 igår.
Vad har hänt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
24 grader i skuggan och vi har inget vatten sen kl 23 igår.
Idag kom hösten tillbaka. 15 grader mulet och iskalla vindar så jag behövde inte vara orolig att hon skulle koka på vår utomhusaktivitet. Bästa mamman glömde både locket till vagnen och åkpåse, hade ju liksom packat för 30grader och sol men hade som tur var en fleecefilt i bilen.
Vi badar två gånger i veckan ungefär. Han kräks ju ner hela sig nån gång ibland och då blir det bad.. Har massa babyolja i. Lillen har haft eksemtendenser så vill inte bada oftare.
Min har oxå fått skorv i hårbotten men jag tycker inte det är nån big deal, det hade min lillasyster också och det gick bort mes åldern. Är ju inget min knodd lider av Det som gick ner i pannan var jag fåfäng nog att ta bort, gick lätt efter att ha smort in honom med miniderm först.
Ingen aning.Vad har hänt?
Knoddrick och jag letar svalka, varma kaminer båda två.Gärna jag älskar värme
Vilken snygg färg med det mönstret! Och så glad hon såg utFick igår hem en bärsele jag köpt. Maken fick testa den.
https://www.instagram.com/p/BUVB-evhs4r-AfBwvZGQt6ye9SQsqRGghZ1lE80/
Ingen aning.
Vi hyr hus på ett stort säteri och delar brunn med flera andra fastigheter. Igår kom korna till betet, på kvällen försvann vattnet. Var likadant förra sommaren.
Fick igår hem en bärsele jag köpt. Maken fick testa den.
https://www.instagram.com/p/BUVB-evhs4r-AfBwvZGQt6ye9SQsqRGghZ1lE80/
Verkligen jättekul...inte. Trodde de löst alla problem och fyllt på alla filter, men bevisligen fanns det ju minst en hel dag tiil att göra...Men jisses
Vad har du för sele?Ser ut att gillas skarpt av Knoddis!
Jag testade att bära lite i sele idag. Funkade inte så jag vände på honom så han kunde titta sig omkring = knäpptyst Jag får bara så himla ont i axlarna...
Hoppas!Vet knappt om jag vågar skriva detta men efter några väldigt kämpiga dygn så har det nu börjat gå lite åt rätt håll. Imorse kl 5 så började jag gråta av glädje för att bajsblöjan inte bara bestod av vattnig diarré utan en liten tendens till fastare konsistens. Det hade dessutom gått över tolv timmar sen senaste diarré. Senaste proverna visar stor bättring, även om det är en bit kvar till normala värden. Så nu hoppas jag verkligen verkligen att det inte kommer fler bakslag.
Åh @Atiksa så skönt!! Hoppas hoppas!
Har så svårt att vara ute med A. Hon trivs verkligen inte i liggdelen. Men det blåser och är så varmt. Hur gör man då när man har en snart treåring som bokstavligen studsar omkring? Har haft liggdelen bara på altanen för att vara med ute när han vill leka. Men hon skriker
@malumbub jag har en vanlig babybjörn med några år på nacken. Jag fick den av en fd arbetskamrat som fick den när hennes barn var små men aldrig använt den. Så jag gissar att den är runt 10 år. Jag har varit lite för snål för att uppgradera eftersom sambon får ont i ryggen och jag i axlarna.
Köp en ergo/Tula/lennylamb istället. Finns begagnat och bättre än BB för både er och bebis.