supersonic
Trådstartare
Tack för tips! Ja ingen av oss gillar den och därför använder vi sällan den faktiskt.
Måste tillägga: Ergobaby finns i några olika utföranden, vad är skillnaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips! Ja ingen av oss gillar den och därför använder vi sällan den faktiskt.
Måste tillägga: Ergobaby finns i några olika utföranden, vad är skillnaden?
Själv hittat!
Jag skulle skriva det @lil-sis hann skriva före mig; testa annat märke. Jag har oxå haft en gammal, ärvd Babybjörn, som funkade första tiden, men Knoddrick visar tydligt att hon inte vill sitta i den längre än nån kort stund ibland. Nu med den nya går det redan mycket bättre och jag känner bättre stabilitet, mer likt känslan från sjalen.Tack för tips! Ja ingen av oss gillar den och därför använder vi sällan den faktiskt.
Min sover som en sten i vår baby björn. Våra är ny så det kanske är en annan modell.
Ett tips är att midjebältet i princip alltid ska sitta högre än vad man tror så bebis rumpa kommer ner ordentligt. Blir bekvämare också
Hur högt är högre upp?
Igår fick jag byta lakan för att Knoddrick totalfyllde blöjan under natten.
Idag är det mina tuttar som fläckat under natten. Knoddrick sover fortfarande. Tur att hon kan äta i sömnen.
Jag har ju ändå skyddat med tjocka badlakan...Hur är det nu... Har man inte att göra så får man?
Blir en ny bäddmadrass här sen. Under tiden torkar jag med ytdesinfention och lägger tillbaka kisslakanet jag av nån dum anledning tog bort för några veckor sen.Vaccination idag usch så hemsk en känner sig. Men alternativet är ju sjuhundra resor värre så...
Hon ligger en kurva över på vikt och längd, och en under på huvudet, men där är hennes kurva. 6,5 kg och 62 cm. Huvudet är 39 cm.
Åh, den har hänt här med @malumbub.
När småbarnstiden är över blir det ny säng..
Vi fick en liggdel till en Emmaljunga vi skulle få låna. Min svägerskas. Sonen gillade den vagnen och när vi åt ute hos dom i lördags så låg A i den ute och trivdes. Men när jag lyfte upp henne tyckte jag den luktade unket. Jag tvättade den hemma igår och då såg jag småsmå mögelfläckar. Attans då hon verkade vara lugn i den.
Vår vagn är röd.... Kan dom reagera på hur solen går igenom sufletten?
Vaccination idag usch så hemsk en känner sig. Men alternativet är ju sjuhundra resor värre så...
Hon ligger en kurva över på vikt och längd, och en under på huvudet, men där är hennes kurva. 6,5 kg och 62 cm. Huvudet är 39 cm.
Åh, den har hänt här med @malumbub.
När småbarnstiden är över blir det ny säng..
Vi fick en liggdel till en Emmaljunga vi skulle få låna. Min svägerskas. Sonen gillade den vagnen och när vi åt ute hos dom i lördags så låg A i den ute och trivdes. Men när jag lyfte upp henne tyckte jag den luktade unket. Jag tvättade den hemma igår och då såg jag småsmå mögelfläckar. Attans då hon verkade vara lugn i den.
Vår vagn är röd.... Kan dom reagera på hur solen går igenom sufletten?
Dop igår och kan nu även titulera mig som fru. Helt slut idag