Det är lite olika idag blev det ett par dl fryst mango, en halv fryst banan, 1 tsk kokosolja, 1msk linfrö, 1 dl naturell kvarg, en skvätt proviva och en skvätt vatten. Mixar med mixerstav.Vad har du i då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite olika idag blev det ett par dl fryst mango, en halv fryst banan, 1 tsk kokosolja, 1msk linfrö, 1 dl naturell kvarg, en skvätt proviva och en skvätt vatten. Mixar med mixerstav.Vad har du i då?
Mannen skulle vilja åka med G till sin far(4timmar bort) skulle väl bli en övernattning. Kommer inte passa med mitt jobb. Fungerar de att en då i sommar 7-8 månaders åker iväg 30 timmar. Tänker främst på amning
Mannen skulle vilja åka med G till sin far(4timmar bort) skulle väl bli en övernattning. Kommer inte passa med mitt jobb. Fungerar de att en då i sommar 7-8 månaders åker iväg 30 timmar. Tänker främst på amning
Det beror ju lite på dels om bebis accepterar flaska, och/eller hur långt ni har kommit med vanlig mat då.
För egen del hade jag absolut kunnat hålla uppe amningen i 30 h när min son var 7-8 månader. Han ammade mycket då och åt ännu mat mest för "skojs" skull. Man får ju pumpa ur ett par gånger men amningen brukar inte bli störd av så kort avbrott när bebisarna är så gamla
Han tar flaska bra som tur. Kommer ju börja jobba om en månad så då blir jag tvungen att pumpa ut på jobbet
Vi kommer åka till Finland i sommar (7 timmar i bil, plus stopp). Och eventuellt dop i Jämtland (6 timmar i bil?). Och en Stockholmshelg snart är ett måste (3 timmar i bil).
Hoppas Knoddrick gillar att åka så långa resor. Blir många fler stopp än vi är vana vid, men förhoppningsvis kan vi åka hela vägen på en dag (tänker främst på Finlandsresan). Vad tror ni?
Vi kommer åka till Finland i sommar (7 timmar i bil, plus stopp). Och eventuellt dop i Jämtland (6 timmar i bil?). Och en Stockholmshelg snart är ett måste (3 timmar i bil).
Hoppas Knoddrick gillar att åka så långa resor. Blir många fler stopp än vi är vana vid, men förhoppningsvis kan vi åka hela vägen på en dag (tänker främst på Finlandsresan). Vad tror ni?
Kan vi göra, om du bor nånstans i närheten av Åbo eller Iisalmi eller nånstans mellan dem.Du kommer väl såklart och hälsar på mig då förstår jag
Nä, hon brukar sova fint i bilen. Så förhoppningsvis kommer allt gå bra.Om hon inte har något emot att åka bil går det säkert bra. De brukar sova mesta tiden Vid 7 veckor körde vi upp till Gekås (2 timmar bil) och vandrade runt där i fyra timmar och körde hem igen, lillen vaknade bara en gång för mat och blöjbyte.
Jag älskade att åka bil redan tidigt i livet och tror att Knoddis ärvt det.Det har funkat fint för oss åkte 8 timmar när sonen var ett halvår. Nåt extra stopp men han sov mycket i bilen så det har gått över förväntan. Även nu med drygt 14 mån och samma resväg.
Hur går det med er som har förkylda gos?