Jag, E och mamma ska till ett köpcentrum i morgon . Sist gick det urdåligt men det kan väl inte gå så dåligt ännu en gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer få jättebra. Första gången för mig var ju katastrof men sen gick det bra.Jag, E och mamma ska till ett köpcentrum i morgon . Sist gick det urdåligt men det kan väl inte gå så dåligt ännu en gång.
Vad jobbigt.Vi sitter på barnakuten vi
Krupp, eller ja falsk krupp heter det ju egentligen.. Inget farligt, men Fyyyy vad det är jobbigt att se hur tufft han har det Ändå orkar han vara glad (nåja, så länge han får sitta i famnen och ingen rör) och flörta med sköterskorna Förhoppningsvis börjar väl Medicinerna att verka snart och han inte behöver mer, så att vi kan få åka hem. Jag är trött och hungrig och har dessutom haft sprängande huvudvärk hela dagen
Åh han får krya på sig ❤Vi sitter på barnakuten vi
Krupp, eller ja falsk krupp heter det ju egentligen.. Inget farligt, men Fyyyy vad det är jobbigt att se hur tufft han har det Ändå orkar han vara glad (nåja, så länge han får sitta i famnen och ingen rör) och flörta med sköterskorna Förhoppningsvis börjar väl Medicinerna att verka snart och han inte behöver mer, så att vi kan få åka hem. Jag är trött och hungrig och har dessutom haft sprängande huvudvärk hela dagen
Det kommer få jättebra. Första gången för mig var ju katastrof men sen gick det bra.
Skönt att det redan är bättre. Jag tycker krupp verkar väldigt läskigt.
Det var läskigt! Men vi hade som tur var bvc tidigare idag (detta började alltså lite smått igår kväll och han har fram tills EM varit som vanligt, förutom att han hostat lite då och då) och hon tyckte de få hostningarna han gjorde där, lät lite kruppiga (eller ja, falsk krupp är det ju, men den kallas visst vanligtvis bara krupp numer).. Så jag var ju förberedd och hade läst på en del,så när det drog igång med hostatacker efter eftermiddagsluren så visste jag ju lite hur man skulle göra och varför.Skönt att det redan är bättre. Jag tycker krupp verkar väldigt läskigt.
Skönt att du var lite förbered Hoppas natten går bra!Det var läskigt! Men vi hade som tur var bvc tidigare idag (detta började alltså lite smått igår kväll och han har fram tills EM varit som vanligt, förutom att han hostat lite då och då) och hon tyckte de få hostningarna han gjorde där, lät lite kruppiga (eller ja, falsk krupp är det ju, men den kallas visst vanligtvis bara krupp numer).. Så jag var ju förberedd och hade läst på en del,så när det drog igång med hostatacker efter eftermiddagsluren så visste jag ju lite hur man skulle göra och varför.
Får se nu hur natten går, kortisonet skulle nå full effekt efter fyra timmar ungefär och hålla i sig i ca 12h totalt.. Just nu kan han ligga plant på rygg och ändå vara glad iaf
MysigtGny till i sömnen, börja vifta och sparka, vakna till, spy och få upp en massa vätska, sträcka på sig, skina upp i ett leende, störtsomna.
Jahopp, vi sover väl vidare då. Tur att jag envisas med att ha badlakan under oss när jag liggammar. (9 av 10 gånger somnar vi båda och samsover resten av natten/morgonen.)
Kan vi göra, om du bor nånstans i närheten av Åbo eller Iisalmi eller nånstans mellan dem.
Eventuellt åker vi direkt från Jämtland till Iisalmi, via Haparanda-Tornio, men vi vet inte än. DET blir en tuff resa i a f och då vill jag övernatta nånstans på mitten.
Känner igen attityden och skillnaden i förhållanden.Min kära svärmor hade tydligen tjurat till min sambo om att mormödrarna alltid får träffa sina barnbarn oftare än farmödrarna och frågat om jag tyckte det var jobbigt att träffa dom. Blev lite trött när jag hörde det faktiskt. Jag träffar mina föräldrar en gå genom i veckan typ och gjort den jag flyttade hemifrån. Jag har träffat svärföräldrarna fler gånger sen vi fick I än vad jag gjort på hela vårt förhållande, trots att svärföräldrarna bor mycket närmare än mina föräldrar. Då är det väl inte så konstigt att mina föräldrar träffar I oftare.
Vem vet, var några år sen jag åkte kustvägen hem till Åbo.Du får ta ett varv längs kustremsan då jag bor i vasa. (Båten går ju från Umeå vink vink)
Vi sitter på barnakuten vi