Jag har
Jag har köpt en Enmaljunga med Classic Chrome-chassi. Det är ett monster men lär behövas för att ta sig fram här hemma.
Hittade exakt rätt modell till bra pris på vägen hem en dag, därför så tidigt köp.
Men den tar mycket plats, inget problem här eftersom vi kör en Skoda Superb men det kan vara bra att testa innan köp
Vi har börjat googla barnvagn, ja typ hur ser den ens ut osv
Vi kan inte nåt direkt alls om barnvagn men kanske nån kan komma med tips?
Vi bor på hästgård, så mest "lantlig körning" med vagnen även om det säkert blir stan då o då med såklart.
Kommer nog åka en hel del bil med bebis och har en Audi med inte alls stort bagage...
Tror vi vill ha duovagn då det verkar smidigt.
Vi vill inte (verkligen inte) lägga en förmögenhet på en vagn då vi är osäkra hur mkt vi eg kommer använda det, vi vill gärna bära i sjal/sele om det funkar men samtidigt ha möjligheten såklart att ta med vagnen om man ska hälsa på familj osv.
Så det lutar åt beg.
Så har ni nåt tips?
Jag kollade lite på crescent komfort tror jag den hette, o nån kronan tror jag den andra hette..
Just ja vi vill ju (såklart) båda kunna köra vagnen o då det skiljer 2dm på oss i längd måste man kunna höja/sänka handtaget.
Jag har köpt en Enmaljunga med Classic Chrome-chassi. Det är ett monster men lär behövas för att ta sig fram här hemma.
Hittade exakt rätt modell till bra pris på vägen hem en dag, därför så tidigt köp.
Men den tar mycket plats, inget problem här eftersom vi kör en Skoda Superb men det kan vara bra att testa innan köp