Vinterföräldrar 2016/17. Del 2.

Mitt i all glädje här i tråden visade det sig att de går vinterkräksjuka på förskolan här. Kommer bada i handsprit och sprita hela lägenheten nu:yuck:

Fy :yuck: men precis som @lil-sis skriver så hjälper inte sprit, däremot så funkar klorin :up:

Åh, tur jag har massa klorin då :yuck:

Läs inte detta om ni inte vill göra av med pengar ; stor blackfriday rea överallt nu. Har redan shoppat mängder med saker :o bland annat sparat massor med pengar på ammingsbh:ar och en så himla fin skötväskan :love: (sparade 600kr bara på den)

Läs inte detta om ni inte vill göra av med pengar ; stor blackfriday rea överallt nu. Har redan shoppat mängder med saker :o bland annat sparat massor med pengar på ammingsbh:ar och en så himla fin skötväskan :love: (sparade 600kr bara på den)

Jag har lite svårt med "black friday" på en torsdag. Blir den lika lång som mellandagsrean nästa gång?

(Inte riktat personligen mot dig.)

Jag gör av med alldeles för mycket pengar egentligen, speciellt med tanke på att jag är sjukskriven. Men vi har ingen skötväska så det kanske jag faktiskt borde köpa. Tack för tipset :)

Jag gör av med alldeles för mycket pengar egentligen, speciellt med tanke på att jag är sjukskriven. Men vi har ingen skötväska så det kanske jag faktiskt borde köpa. Tack för tipset :)

Passade på att köpa en ny skötväskan (velat ha länge) och de är riktigt bra priser på vissa nu :)

Jag har absolut inte pengar att spendera heller egentligen men kunde inte låta bli :o

:cry:Jag trillade idag :cry:
Halkade inomhus o trillade handlöst bak på ryggen/rumpan.
Känt bebis flera ggr efter och försöker o tänka lugnt men så var jag på netto o kassörskan är väldigt trevlig o pratar alltid så jag berättar att jag trillat, då säger hon:
Du åkte väl in direkt och kollade dig?
Så nu är jag jätte orolig o undrar om jag skulle åkt nånstans o kollat?!:cry:

Känt bebis flera ggr efter och försöker o tänka lugnt men så var jag på netto o kassörskan är väldigt trevlig o pratar alltid så jag berättar att jag trillat, då säger hon:

Med största sannolikhet har inte bebisen tagit skada, ring in till förlossningen imorgon och säg att du är orolig. Det är aldrig fel att åka in om man är orolig. Min son hoppade med full vikt rakt uppifrån på min mage, jag blev livrädd och åkte in. Bebisen mådde toppen men det va skönt att få det bekräftat ❤️

Tack!! :heart:heart

Med största sannolikhet har inte bebisen tagit skada, ring in till förlossningen imorgon och säg att du är orolig. Det är aldrig fel att åka in om man är orolig. Min son hoppade med full vikt rakt uppifrån på min mage, jag blev livrädd och åkte in. Bebisen mådde toppen men det va skönt att få det bekräftat ❤️

Det är säkert ingen fara. Men förstår att du blir orolig. Håller med om att ringa förlossningen om du känner att du behöver. :heart

Om du känner bäbis och själv mår fysiskt bra så är det nog ingen fara, men jag håller med de andra; är du orolig så finns ju förlossningen till för att ge dig stöd, hjälp och råd. De har öppet dygnet runt. ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 134
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 869
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 225
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 851
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30