Grattis @Karolajna hoppas att ni mår bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://share.photobucket.com/shareprofile/indexshare.php?id=Mjk3NzE=
Hoppas länken funkar, får fan inte till att lägga in i inlägget.
Tjej utan namn föddes 19.50, i v 38+0. 4390 gram och 52 cm
Mitt i all glädje här i tråden visade det sig att de går vinterkräksjuka på förskolan här. Kommer bada i handsprit och sprita hela lägenheten nu
http://share.photobucket.com/shareprofile/indexshare.php?id=Mjk3NzE=
Fy men precis som @lil-sis skriver så hjälper inte sprit, däremot så funkar klorinMitt i all glädje här i tråden visade det sig att de går vinterkräksjuka på förskolan här. Kommer bada i handsprit och sprita hela lägenheten nu
Fy men precis som @lil-sis skriver så hjälper inte sprit, däremot så funkar klorin
Åh, tur jag har massa klorin då
Läs inte detta om ni inte vill göra av med pengar ; stor blackfriday rea överallt nu. Har redan shoppat mängder med saker bland annat sparat massor med pengar på ammingsbh:ar och en så himla fin skötväskan (sparade 600kr bara på den)
Jag har lite svårt med "black friday" på en torsdag. Blir den lika lång som mellandagsrean nästa gång?
(Inte riktat personligen mot dig.)
Jag gör av med alldeles för mycket pengar egentligen, speciellt med tanke på att jag är sjukskriven. Men vi har ingen skötväska så det kanske jag faktiskt borde köpa. Tack för tipsetÅh, tur jag har massa klorin då
Läs inte detta om ni inte vill göra av med pengar ; stor blackfriday rea överallt nu. Har redan shoppat mängder med saker bland annat sparat massor med pengar på ammingsbh:ar och en så himla fin skötväskan (sparade 600kr bara på den)
Jag gör av med alldeles för mycket pengar egentligen, speciellt med tanke på att jag är sjukskriven. Men vi har ingen skötväska så det kanske jag faktiskt borde köpa. Tack för tipset
Jag trillade idag
Halkade inomhus o trillade handlöst bak på ryggen/rumpan.
Känt bebis flera ggr efter och försöker o tänka lugnt men så var jag på netto o kassörskan är väldigt trevlig o pratar alltid så jag berättar att jag trillat, då säger hon:
Du åkte väl in direkt och kollade dig?
Så nu är jag jätte orolig o undrar om jag skulle åkt nånstans o kollat?!
Med största sannolikhet har inte bebisen tagit skada, ring in till förlossningen imorgon och säg att du är orolig. Det är aldrig fel att åka in om man är orolig. Min son hoppade med full vikt rakt uppifrån på min mage, jag blev livrädd och åkte in. Bebisen mådde toppen men det va skönt att få det bekräftat
Grattis!http://share.photobucket.com/shareprofile/indexshare.php?id=Mjk3NzE=
Det är säkert ingen fara. Men förstår att du blir orolig. Håller med om att ringa förlossningen om du känner att du behöver.Jag trillade idag
Känt bebis flera ggr efter och försöker o tänka lugnt men så var jag på netto o kassörskan är väldigt trevlig o pratar alltid så jag berättar att jag trillat, då säger hon:
Det är säkert ingen fara. Men förstår att du blir orolig. Håller med om att ringa förlossningen om du känner att du behöver.
Ännu värre.Den har hållt på sen i tisdags tror jag och håller på till söndag
Jag trillade idag