Tack för alla mattips
@Positron, vi får ta oss i kragen en dag och ladda frysen igen.
Om saker och ting blivit som förväntat? Både och. Jag har tyvärr inte begåvats med den omedelbara och allt överskuggande moderskärleken. Jag hade verkligen hoppats på det och är ganska avundsjuk på er som har fått den lyxen. Jag har kontaktat en psykolog som jobbar på mödrahälsovården så jag hoppas att hen kan hjälpa oss.
Sen hade jag även hoppats på en bebis som ville sova i vagnen så att jag skulle hinna rasta hästen på dagen, men det är bara att glömma. Å andra sidan sover hon oförskämt bra om nätterna istället. Vi var oroliga över hur katterna skulle ta det hela, men det har gått så bra.
Att bli stram där nere pga ärr hade jag inte direkt räknat med, inte heller att jag skulle gå upp i vikt igen pga att jag inte hinner röra mig tillräckligt. Att tillbringa så många kvällar själv med bebis trodde jag inte heller att jag skulle. Nu är det inte jag, sambo och bebis utan jag och bebis eller sambo och bebis. Det är lite tråkigt tycker jag. Jag ser mycket mer av min soffa än jag skulle önska.