Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mirtai Oj, vilken sits. Hur ofta har ni hans barn?
Jag vet att jag ska jobba ett tag innan vi ens tar upp diskussionen om fler barn. Saknar att jobba, och så trött på att vara hemma. Gick trots allt hem i april 2013, ganska exakt 21 månader hemma när jag väl börjar jobba igen.
Hur lyckas ni vara hemma så länge? Eller hur gamla är era små? Då tänker jag på både ekonomisk och socialt. Lillebror får börja förskolan tidigt, och vid eventuella småsyskon får han vara hemma då istället
Ekonomiskt är jag bortskämd med att sambon klarar alla utgifter själv så jag tar inte ut några föräldradagar. Nästan så man skäms att skriva det men så är det.
Behöver inte bry mig då mitt barn är född 2013, så är tyvärr inte så insatt. Men med tanke på att jag ska vara hemma hela nästa år också så kommer ju mina 240 dagar gå åt. Sen får jag sambons 180 också och de ska jag ha att ta ut resterande år vid behov.Hoppar in här lite när det ändå diskuteras föräldralefighet! För barn födda 2014 (tror jag) får man ju bara ha ett visst antal dagar kvar när dom fyller 4 år (tror jag det är?). Ni som klarar er på att inte ta ut några dagar första året, kommer ni "hinna" göra slut på de dagarna fram till fyra år eller hur tror ni?
Är som ni ser inte så påläst just nu men är lite nyfiken på hur ni tänker och planerar