*Gotlandsrusset*
Trådstartare
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014
Jag är byggd på samma sätt som du och som du säger, vart ska bebisen ta vägen? Magen måste ju växa. Blir så less på att folk tycker det är ok att kommentera vikt och storlek bara för att man är gravid.
- när jag va lika långt gången som du så hade jag så liten mage minsann!
Ja, men jag är inte du!!!
Smart! Får bli extra undervisning utanför skoltid och psykolog på helgerna! Ska börja spara redan nu
En vettig kommentar har jag fått, från en dam på 95 år som fick tyst på de andra (va på kalas) genom att säga : Den kommer när den är färdig!!!
Kan ju hoppas de anda förstod hur idiotiskt de va att diskutera om det blir ett sorgligt decemberbarn eller ett januariunder...
*asg*
Vad tror folk egentligen? Jag får också höra att jag har stor mage och jag har precis avverkat halva graviditeten. Precis som om det är kul att höra. Men jag har stor mage. Sådant kan bero på mycket. Jag är väldigt kort från sista revbenet ner till bäckenet och magen måste ju liksom ta vägen någonstans. Dvs utåt. Blev skitstor sist med.
Ja, det är jättesynd om decemberbarn. Bäst du startar ett sparande redan nu så barnet har råd med kurator och psykolog senare i livet.
Det enda är väl att det kanske märks de första åren i skolan då en del skolkamrater kan vara ett år äldre än ditt barn men det är man ju medveten om att det är så i klasserna. Jag har någon kusin som är född på julafton och han har överlevt kan jag lova.
Jag är byggd på samma sätt som du och som du säger, vart ska bebisen ta vägen? Magen måste ju växa. Blir så less på att folk tycker det är ok att kommentera vikt och storlek bara för att man är gravid.
- när jag va lika långt gången som du så hade jag så liten mage minsann!
Ja, men jag är inte du!!!
Smart! Får bli extra undervisning utanför skoltid och psykolog på helgerna! Ska börja spara redan nu
En vettig kommentar har jag fått, från en dam på 95 år som fick tyst på de andra (va på kalas) genom att säga : Den kommer när den är färdig!!!
Kan ju hoppas de anda förstod hur idiotiskt de va att diskutera om det blir ett sorgligt decemberbarn eller ett januariunder...