Jag håller med.Vet inte om jag redan beklagat mig över detta men fy så jobbigt det är att vara illamående i värmen. Jag sörjer lite att inte kunna njuta, jag är normalt sett en riktig sol- och värmedyrkare men nu mår jag bara dåligt av det här vädret. Ser allt som skulle behöva göras i trädgården och tänker att jag ska ta tag i det men klarar inte av det i värmen. Trist!
Om man är höggravid på sommaren får man massor med sympatier men jag tycker att detta är mycket värre Dottern är född i mitten av juli och då satt jag sista veckorna med benen i högläge eller låg på en luftmadrass i poolen och hade det supersoft men nu...
Min kollega är gravid i v 22 och alla tycker synd om henne som är gravid i värmen men hon njuter för fullt och sitter i solen hela rasterna. Jag förstår givetvis att man kan vara värmekänslig även senare i graviditeten men för mig är detta MYCKET tuffare än sist.
Vecka 10 nu...
Har ägnat morgonen åt att medla mellan barnen som rykt ihop titt som tätt, knatat runt i samhället och letat efter sonens tappade telefon (den är hittad tack och lov), fixat frukost åt alla och försökt få lite ordning hemma. Allt i 31 gr värme och med världens illamående