Ja, jag har vetat sedan jag såg dem första gången att jag vill ha en ulltrikå så när det nu blir ett vinterbarn känns det väldigt gosigt. Det har ju kommit flera nya trikåsjalar nu som verkar fungera även till lite större barn men jag vill nog ändå ha just en sådan, får väl se om det blir fler sen (både sjalar och barn) Bär dottern en del i vävd sjal också men något säger mig att med nummer två prioriterar man bärdon som går snabbt. Har en ringsjal också och kommer definitivt köpa en sele som går att använda från nyfödd. Bär också fortfarande dottern, i toddlersele och oftast på ryggen, får se hur länge det fungerar. Känns som att midjebältet hamnar mitt på gravidmagen.Nej fy! Mådde inte alls så här med dottern. Lite illa mådde jag väl fram till v 12-13 men inte så här. Är 9+3 idag så det blir förhoppningsvis bättre snart.
Jag funderar också på en ulltrikå
Dottern är ju född på sensommaren så har en Aldoria sedan dess och bar henne sen mest i sele. När henne fortfarande ibland, på magen då hon inte har velat selas upp rygg. Älskar verkligen att bära