Skönt att höraDet påverkas mycket av vad du gör
Behöver absolut inte eskalera. Många har ju lite småbesvär hela graviditeten utan att det blir direkt värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höraDet påverkas mycket av vad du gör
Behöver absolut inte eskalera. Många har ju lite småbesvär hela graviditeten utan att det blir direkt värre.
Får ont nedtill i magen ibland när jag går.
Det går över lika fort igen när jag stannar, men är ju rätt frustrerande. Någon som upplevt samma? Något man bör vara orolig över
Jag tänkte fyra veckor innan beräknad BF. De flesta på mitt jobb har gått hem ca 1-2månader innan.Hur länge ska ni jobba?
Jag vet inte alls hur jag ska göra. Ev söka gravidpenning, de allra flesta i min bransch gör det och går hem 2 mån innan. Förra gången tog jag semestern lägligt inför dotterns födelse.
Hur länge ska ni jobba?
Jag vet inte alls hur jag ska göra. Ev söka gravidpenning, de allra flesta i min bransch gör det och går hem 2 mån innan. Förra gången tog jag semestern lägligt inför dotterns födelse.
Det var nog grusklättringen som ställde till det, för jag är absolut bättre redan. Men jag är en sådan som annars kan köra på trots smärtor men just foglossning eller ledsmärtor generellt under graviditet har jag en väldig respekt för då jag vet flera som fått besvär länge efteråt om de inte lyssnat på kroppen och tagit det lugnt.Apropå det här med foglossning osv @superstar, blir det bara värre och värre när det väl har börjat kännas eller kan det komma och gå beroende på om man har ansträngt sig (som du i grustaget)?
Oj, har ni redan bestämt namn? Vi har knappt hunnit börja fundera på förslagVi tittar på vagn och åkpåse, vagnen är vi ganska klara med på vi vill ha men inte åkpåse. Någon ni kan rekommendera?
Vi är så otroligt nöjda med valet av namnet till lillan
Det gick fort att komma på både tjej och killnamn hehe.Oj, har ni redan bestämt namn? Vi har knappt hunnit börja fundera på förslag
Svårt att ge tips om åkpåse när man inte vet vagnVi tittar på vagn och åkpåse, vagnen är vi ganska klara med på vi vill ha men inte åkpåse. Någon ni kan rekommendera?
Och jag kräktes upp frukosten imorse har inte kräkts på ungefär tre veckor så jag hoppas att det var en engångsföreteelseJag har blivit så yr de senaste dagarna. Åker tåg till och från skolan sedan förra veckan och höll på att svimma i måndags morse, förstod inte alls först vad som hände. Det är ju alltid fullt så man får stå. Är inte helt bekväm i att be folk lämna plats men blir kanske så.tvungen om det här håller i sig...
Blir bra med ett barnmorskebesök bästa vecka för att kolla av blodtryck och hb.
Ja usch dessa kräkningar... Hände mig häromdagen också, mår illa dagligen. Det ska ju ge sig Håller tummarna att det var din sista kräkning!Och jag kräktes upp frukosten imorse har inte kräkts på ungefär tre veckor så jag hoppas att det var en engångsföreteelse
Usch, trist att du mår så illa fortfarandeJa usch dessa kräkningar... Hände mig häromdagen också, mår illa dagligen. Det ska ju ge sig Håller tummarna att det var din sista kräkning!
Vi tittar på vagn och åkpåse, vagnen är vi ganska klara med på vi vill ha men inte åkpåse. Någon ni kan rekommendera?
Urk och blä. Har noll ork och energi, städar jag hemma ena dagen så är jag helt slut dagen efter. Är så trött och skulle kunna sova hela dagarna.