Ja, blödningarna har i princip varit sedan dottern föddes, hon är snart tre år. Inga stora mängder, men blodiga flytningar och spottings i princip varje månad. I början skyllde gyn på den kopparspiral jag då hade men det blev ingen förbättring när den togs ut. Jag tror på någon form av hormonrubbning för det har avtagit när jag blivit gravid, både nu och vid den som slutade i MA, men jag har en del gynekologisk cancer i släkten så givetvis blir jag lite orolig. Nu har jag dock gjort flera undersökningar och inget synbart farligt syns så får jag bar biopsisvaren kommer jag kunna slappna av sen. Så sent som för en dryg vecka sedan gjorde jag en hysteroskopi (de går in med kamera i livmodern) och inför den gjordes ett gravtest, men jag antar att ägget helt enkelt fortfarande befann sig i äggledaren då. Osannolik tur med timingen helt enkelt
Med app blir mitt BF på nyårsafton, men jag klagar inte om jag blir flyttad till efter nyår eller går över några dagar
Å andra sidan är jag såklart så glad om den lilla vill stanna i magen att den såklart får komma när den vill
Hur gammalt är ditt barn?