Hur går det för er andra? Är det full rulle hela tiden?
Jag jobbar heltid, åker innan barnen vaknar och är hemma någon timme innan de ska sova. Eller ja, innan stora tjejen sover i vart fall. För Ronja är en härjare om kvällarna.
Jag fick en gåstol av en tjej längre ned på gatan i veckan, Ronja har insett hur mycket man når så just nu är vi två blomkrukor kort
På lördag ska vi försöka oss på en familjefotografering, det ska bli roligt och spännande att se resultatet. Försöker att planera ihop en matchande outfit, det är inte det lättaste.
Jag har även insett att ska jag ha tid med mig själv, så är det innan jobbet. Så denna vecka har jag ställt klockan 1h tidigare och åkt förbi kommunens gym innan jobbet varje dag. Så otroligt skönt att få komma igång igen. På måndag ska jag testa på klättring, jag annonserade efter tips att göra som nybörjare i en grupp på fb. Plötsligt fick jag tag i en tjej i samma ålder, med barn i samma ålder som oxå ville lära sig klättra. Så vi ska testa på måndag, är otroligt taggad.
Ronja, äter som en mindre ponny, men är oftast nöjd och glad. Hade en febertopp i förgår, men visade sig vara 2 framtänder som var boven i det. så nu har vi 4 tänder Spännande att jämföra barnen där, för havanna hade nästan fått alla utom hörntänderna när hon var 1år. Hon hade tänder tidigt.