Hej allesammans! Som jag har saknat er! Tyvärr har tiden inte riktigt räckt till för att hänga här inne, livet har liksom lite kommit emellan. Det har varit mycket jobb en period och sen har jag fokuserat på att lägga bort dator och telefon all ledig tid för att kunna vara närvarande med bebis. Hoppas att ni alla mår bra och era bebisar också, ska försöka läsa ikapp lite!
Nu har jag dock lite behov av att ventilera igen (känner mig så taskig som bara dyker upp när jag har ett behov - dålig bukekompis!
Förlåt för det!)... jag är nämligen gravid.
Herregud vilken chock det är. Jag ska inte säga att storken kom med den här bebisen, men det känns nästan så. Så oerhört osannolikt att det skulle bli något (jag har endometrios, hade inte fått regelbunden mens, ammade sjukt frekvent, vi låg EN gång utan skydd..) men det var väl menat.
Just nu krisar vi lite hemma, för er som minns det så vill ju min man egentligen inte ha fler barn och jag är livrädd för att jag ska ha gjort något "hemskt" mot min son som kommer vara så liten när mini kommer. Jag ventilerar det dock hejvilt med dom som har positiva erfarenheter av att ha tight mellan syskon, både av egna erfarenheter av att ha ett syskon nära i ålder och av att ha barn nära i ålder.
Det är fortfarande jättetidigt, jag är i vecka 5, så först och främst får vi väl se om den lilla vill stanna kvar där inne, men ja.. känns så otroligt stort, mäktigt och läskigt!