Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här visas ingentingVilken genialisk idé! (Både gummiskydden och din kommande kolloverksamhet, barnen har fö aldrig varit på västkusten (ej heller med b- )!) Vi har varit ute och cyklat på stigarna här i närheten idag (nåja, jag och lilla A fick gå) och det var fullkomligt underbart, och utan en enda krasch - så det tar sig. Även om jag får andas djupt och titta åt ett annat håll ibland
Så skönt att det verkar börja släppa för honom då!
Visa inte det där inlägget för din man bara, han kan komma att vända det emot dig i framtiden
Båda barnen sjuka med feber och snoriga näsor. Jag nyser och har ont i halsen bebis är brötigare än brötigast i sömnen och jag måste ligga nära för att hon ska förbli sovandes. Nu har hon nyss somnat om efter att hon fick alvedon och var vaken en timme för lek
Hon följde med pappan ut för att hämta vagnen som stod på baksidan av huset och jag hörde bara ett enda långt glädjetjut och när jag tittar ut sticker det upp ett par ben ur vagnen som viftar hejvilt
De där med rörelser, här ligger vi tydligen på mage och snurrar runt alltså inte till rygg utan runt runt runt på mage
Båda barnen sjuka med feber och snoriga näsor. Jag nyser och har ont i halsen bebis är brötigare än brötigast i sömnen och jag måste ligga nära för att hon ska förbli sovandes. Nu har hon nyss somnat om efter att hon fick alvedon och var vaken en timme för lek
Hon följde med pappan ut för att hämta vagnen som stod på baksidan av huset och jag hörde bara ett enda långt glädjetjut och när jag tittar ut sticker det upp ett par ben ur vagnen som viftar hejvilt
Läser ni andra något för era små?
Kotten har nyligen upptäckt böcker och liknande, den första som fascinerade honom var för övrigt broschyren "om kriget kommer" som skickades ut häromdagen så den bläddrade vi igenom tillsammans.
Och igår var det föräldragrupp på bvc med inbjuden bibliotekarie som läste högt för bebisarna. Så kul att se hur fyra bebisar stannade upp i allt och fascinerat lyssnade på en hel bok!
Kunde därför inte låta bli att köpa en bok om enhörningar när vi var på stan sen. Känner att kotten behöver mer hästar i sitt liv
Som en liten klockvisare . Jag antar att det är lite lättare än att ta sig framåt, man måste ju bara få till armarna!
Ja man vill ju bara gosa ner sig i soffan och plöja bok/serier! Tur att pappan inte insjuknat än i alla fall. Då behöver man bara hålla sig flytande och göra det allra nödvändigaste.Jobbigt att vara sjuk med bebis och små barn! Vad bebisar kan roa med sina skratt och tjut.
Dom verkar inte bry sig om detMen fy! Det är inte förkylningssäsong nu kan du hälsa bacillerna!
Vad kul med en bibliotikarie som kom och läste Vi har börjat läsa lite ur ett par böcker för mindre barn och det gillar han. Han sitter i knäet så läser vi och tittar på och pratar om bilderna. Han sitter koncentrerad i i alla fall en kvart med dettaLäser ni andra något för era små?
Kotten har nyligen upptäckt böcker och liknande, den första som fascinerade honom var för övrigt broschyren "om kriget kommer" som skickades ut häromdagen så den bläddrade vi igenom tillsammans.
Och igår var det föräldragrupp på bvc med inbjuden bibliotekarie som läste högt för bebisarna. Så kul att se hur fyra bebisar stannade upp i allt och fascinerat lyssnade på en hel bok!
Kunde därför inte låta bli att köpa en bok om enhörningar när vi var på stan sen. Känner att kotten behöver mer hästar i sitt liv
Har ni andra börjat kika på bilbarnstolar? Vad har ni tänkt köpa?
Jsg har båda stolarna. Besafe izi plus tar väldigt mycket plats så jag hade provmonterat om jag var du.Vi har gett oss in i barnstolsdjungeln eftersom G inte gillar babyskyddet något vidare Alltså det är svårt att välja! Vi gillar besafe izi plus men är osäkra på om det kommer bli för trångt i framsätet med den. Mest inne på en sådan eller axkid minikid. Han sitter redan bra i båda, med maximal lutning + babyinsats, så vi tänkte nog testa att byta snart. Tror att han sitter för trångt och hopfällt i babyskyddet och att det kan vara det han ogillar.
Vi har gett oss in i barnstolsdjungeln eftersom G inte gillar babyskyddet något vidare Alltså det är svårt att välja! Vi gillar besafe izi plus men är osäkra på om det kommer bli för trångt i framsätet med den. Mest inne på en sådan eller axkid minikid. Han sitter redan bra i båda, med maximal lutning + babyinsats, så vi tänkte nog testa att byta snart. Tror att han sitter för trångt och hopfällt i babyskyddet och att det kan vara det han ogillar.
haha ja va först säker på att han försökte se mig eller vända sig till sina leksaker men han bara fortsatte runt runt runt