Jupp, jag var sist kvar! Är evigt tacksam att ni i vårtråden inte påbörjat barnafödandet än för det hade gjort väntan ännu seeeegare... men nu är stafettpinnen överlämnad till er!
Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, jag var sist kvar! Är evigt tacksam att ni i vårtråden inte påbörjat barnafödandet än för det hade gjort väntan ännu seeeegare... men nu är stafettpinnen överlämnad till er!
Grattis
Hinner inte svara på inlägg just nu pga livet och måsten
@pollex jag hoppas att det blir vräkning idag och att du får en fin upplevelse! Glöm inte att andas!
(Och nej, du får inte rymma till vårtråden)
Vid 18.27 igårkväll så tittade vintertrådens sista bebis äntligen ut! En liten skrutt på 3700 g/52 cm. Nu ligger han och sover så sött bredvid mig, men jag kan visst knappt sova inatt...
Vid 18.27 igårkväll så tittade vintertrådens sista bebis äntligen ut! En liten skrutt på 3700 g/52 cm. Nu ligger han och sover så sött bredvid mig, men jag kan visst knappt sova inatt...
Lite som öppna förskolan, men med det uttalade syftet att skapa möten/integration och träna svenska under lättsamma former - http://svenskamedbaby.se/
Både jag och min man har varit småförkylda till och från. Har själv också ont i halsen nu.Jag har börjat få ont i halsen. Är det lönt att göra något för att minska risken för att inte smitta bebis (inte pussa, hålla avstånd osv) tror ni eller är vi ändå så nära att det smittar (eller redan har smittat, inkubationstiden kan ju vara upp till 3-4 dagar) i vilket fall och att det därför är bättre för anknytningen och tryggheten att vara som vanligt? Jag helammar.
Jag är ju inte ute och träffar folk utan bebis utan det måste antingen varit någon av gästerna som var här i helgen eller mannen som fått med sig smittan.
Grattis till den lilleVid 18.27 igårkväll så tittade vintertrådens sista bebis äntligen ut! En liten skrutt på 3700 g/52 cm. Nu ligger han och sover så sött bredvid mig, men jag kan visst knappt sova inatt...
När bebis blir förbannad när man är halvvägs genom sin promenad Sprang typ hem med barnvagnen Nu är jag livrädd för att ge mig ut igen och det värsta är att jag glömde ta med storebrors gympakläder så måste ge mig ut inom 2 timmar Vill ligga i det trygga på soffan istället
Oh, been there done that, så sjukt jobbigt! Jag såg, precis som @Evenstar så himla mycket fram emot promenader så jag är lite besviken att bebis hittills mest tolererar vagnen, snarare än gillar den.När bebis blir förbannad när man är halvvägs genom sin promenad Sprang typ hem med barnvagnen Nu är jag livrädd för att ge mig ut igen och det värsta är att jag glömde ta med storebrors gympakläder så måste ge mig ut inom 2 timmar Vill ligga i det trygga på soffan istället
Det här var sjukt otippat Hon fick ligga lite på babygymsmattan medan jag klädde på och fixade storebror. Ungen som bara vill sova på/bredvid mig
Jag var bombsäker på att hon skulle vakna men hon sov dessutom genom påklädning, bilresa, lämning på förskolan, bilresa hem. Men hon vaknade såklart så fort bilen stannade hemma utanför huset...