Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
,Nu har jag sorterat ut nästan allt i strl 50, ett par byxor i 50 passar än annars är det 56 som gäller nu och vissa 62 mest byxor. Måste sy om en massa pyjamaser och ta bort foten och sy mudd för de blir för kort innan resten av kroppen och armarna växt i dom. Är svårt att få tag i fotlösa pyjamaser här, och strumpor varför ska bebis strumpor vara så breda att det får plats 4 fötter i en strumpa, börjar bli strumpkris här hemma nu. Jag måste ta nej till h&m och köpa strumpor som passar små bebisfötter, ska man va modig och åka till grannstan eller vänta till nästa helg och ta med sambon.
Nejnej internetshoppa istället ! Webshoppar, fb-grupper, blocket . Det har blivit så lätt att betala nu (swish lr paypal) och billigt att skicka paket.
,
Oj ja internet shopping is the shit men ibland behöver man lämna byn o se lite annat folk
Nu har vi iaf strumpor som passar och en ny kofta o klänning, har knappt köpt nåt själv åt A hittills.
Jag tror jag blir galen. Min bebis har slutat sova. Vi är tillbaks till hur det var när hon var 3 veckpr... inte sova vagnen, skrika i bilen, vakna och fäktas hela tiden i sängen, eller som nu, eskalerande hojt och sen gråt och skrik tills jag klev upp, följt av ännu mer skrik när hon insåg att jag inte alls tänkte göra morgon utan stoppade henne i sjalen istället. Nu efter en halvtimmes vankande i hallen har hon åtminstone slutat sprattla och hojta men hon är klarvaken :-( :-( :-(
Det känns som att jag ska gå sönder, det gick att hantera när vi var två hemma men det känns fruktansvärt jobbigt nu när jag är ensam varannan vecka. Allt som gjorde att jag stod ut (hon sov i vagn så jag kunde pyssla med hästen, sov bra på natten så jag orkade med dagarna) är nu borta :-(.
Räknar minutrarna tills sambon kommer hem (söndag kväll).. för många....
Nu sitter vi på golvet i vårt nya och än så länge tomma hus. V och jag inväntar flyttlasset, han genom att ligga på mage och suga på sina händer medan jag chillar bredvid.
Ska bli så skönt att ha gott om plats igen! Att det är totalrenoverat och luktar nybyggt är ju helt
Bredvid tomten rinner en liten bäck från fjället och från balkongen ser man Tromsöya och fjorden
Och hästen bor nu äntligen på lösdrift så jag slipper allt var stalljourer heter !!
Nu kanske livet blir liiite liiite lättare
Det låter fantastiskt härligt!Nu sitter vi på golvet i vårt nya och än så länge tomma hus. V och jag inväntar flyttlasset, han genom att ligga på mage och suga på sina händer medan jag chillar bredvid.
Ska bli så skönt att ha gott om plats igen! Att det är totalrenoverat och luktar nybyggt är ju helt
Bredvid tomten rinner en liten bäck från fjället och från balkongen ser man Tromsöya och fjorden
Och hästen bor nu äntligen på lösdrift så jag slipper allt var stalljourer heter !!
Nu kanske livet blir liiite liiite lättare
Häftigt! Snowdonia har jag brasa sett bilder ifrån och det ser så himla coolt ut!Ja det är verkligen vackert här men vi bor i Yorkshire mellan Manchester och Leeds där är det också vackert med alla dalar och grönska. Vi har husvagn och båt i norra Wales, utsikt över Snowdon och Snowdonia och fiskar i Cardigan Bay bland hajar och delfiner I love it
Häftigt! Snowdonia har jag brasa sett bilder ifrån och det ser så himla coolt ut!
Min moster och ena kusin bor ännu lite mer norrut, Colwyn bay. Senast vi var där bodde vi på hotell i Llandudno. Väldigt fint med havet. Men det var ingen som kläckte att det fanns hajar! Waaaaah!
Mvh Miks
Häftigt! Snowdonia har jag brasa sett bilder ifrån och det ser så himla coolt ut!
Min moster och ena kusin bor ännu lite mer norrut, Colwyn bay. Senast vi var där bodde vi på hotell i Llandudno. Väldigt fint med havet. Men det var ingen som kläckte att det fanns hajar! Waaaaah!
Mvh Miks
Ja det är verkligen vackert här men vi bor i Yorkshire mellan Manchester och Leeds där är det också vackert med alla dalar och grönska. Vi har husvagn och båt i norra Wales, utsikt över Snowdon och Snowdonia och fiskar i Cardigan Bay bland hajar och delfiner I love it
Bor ni i Emmerdale?
Haha ja nästan så, är rätt likt och sambon har Andys (Kelvins) nummer i mobilen och vi har träffats