Vinter 9-10, del 3!

Sv: Vinter 9-10, del 3!

mja men om vi kunde få en dag utan blåst skulle ja va rätt glad:cool:

Idag var vi ute o gick i skogen 547 mil, vi måste vart rätt nära Örsjö tänkte jag innan vi vände:p

planerar att ta ut spiral i januari jag.
eller kanske december.
augusti-oktober 2011 är väl en bra tid att föda barn nr 2? :angel:

jag börjar bli grymt sugen.....
men det är bara för att min bästa vän har en grabb på 1 månad och han är helt bedårande underbar och hela livmodern värker på mig när jag ser honom! *ge mig, ge mig*

:banana:

547 mil-jädrar vilken promenad;)

Jag har nu fått barnens förkylning och känner mig ganska sänkt. Är allmänt deppig, kort stubin osv. Känns väldigt tråkigt för det känns som jag slösar bort de här fina dagarna när jag dessutom är ledig, samtidigt som jag inte kan hjälpa det...

Oj, jag som tyckte jag var duktig som vandrade tre timmar i bergen!

Nu har jag jobbat klart min första vecka, 12 timmar avklarade och allt har gått bra här hemma. Mistluren har inte mistlurat en enda gång och sambon var helnöjd. Inatt har jag drömt om häxor, ska göra ett häxreseprogram åt en kund och satt och googlade mystiska saker igår. Jätteintressant!

Isaac har äntligen fått in foten i munnen! Han är inte världens vigaste men han är ju rätt så lång, det är säkert däför :D

Så här vackert var det på min promenad igår, den lilla byn till höger är där jag bor, fast jag bor utanför den :)

kl
oj oj här pratas det visst redan om barn nr 2 ser jag :D vi höstmammor har nog inte ens tagit upp ämnet ännu :p

Som vi känner just nu så kommer vi nog nöja oss med den lilla klumpen vi har nu :love:

Eller hur. Jag är så lycklig där uppe! Ja här nere också :D men det är en sån underbar frihetskänsla att klättra i berg! Kom o prova vetja!

senast idag sa jag till min mammakompis att jag gärna ville å åka hälsa p, men huuuuuuuuur i hela friden ska jag få pengar till det???? :confused:
*vinner tokmycket pengar på lotto och drar på en gång* :D

å vet ni.....
det där kompisparet vi har....
dom sm är anmälda och under utredning....
hon mådde ju väldigt dåligt under sin graviditet och är rekomenderad att INTE bli gravid igen. hon blir alltså så dålig att hon inte kan ta hand m sig själv utan bara får ligga still.
kan ni gissa vad hon är?
just det, gravid i v 7. :crazy::grin:

ska man ha två och det ska vi ju, så kan vi ju lika gärna ta dom tätt ihop, så blir jag klar med barneriet och kan ägna mig åt hästar sen! :d

Äh du kan hitta biljetter för 1500 spänn! Jag har säng och bjuder på käk, sambon kan passa barn när vi bestiger berg :D

;) eller hur.

lösning kallas betalande medryttare! som även är tokkär i barn och gladerligen är barnvakt när jag rider. :D

oh...... kanske ska försöka med det lite senare i sommar då!
men skule inte komma till växjö på släktträff?
och skulle inte vi ha buketräff då?
har ju tänkt åka på det ja. :laugh:

Ah, jo vi kommer till Sweden i sommar och ska till Bjertorps slott den 31 juli. Ska vi ordna buketräff då? Jag måste ju vara med min släkt men på söndagen vid lunchtid skulle jag kunna stanna ett par timmar extra?

mja men om vi kunde få en dag utan blåst skulle ja va rätt glad:cool:

Idag var vi ute o gick i skogen 547 mil, vi måste vart rätt nära Örsjö tänkte jag innan vi vände:p

Ja, det är bara att titta in om ni råkar gå förbi :D. Till våren blir det lättare att hitta hit i alla fall för då öppnar maken sin glashytta här hemma, så då blir det nog till och med skyltat.

å vet ni.....
det där kompisparet vi har....
dom sm är anmälda och under utredning....
hon mådde ju väldigt dåligt under sin graviditet och är rekomenderad att INTE bli gravid igen. hon blir alltså så dålig att hon inte kan ta hand m sig själv utan bara får ligga still.
kan ni gissa vad hon är?
just det, gravid i v 7. :crazy::grin:

Wupps, så det kan gå. Det låter som att karln i huset kan få mycket att göra...

Ärligt talat, vilken trist rekommendation för dem stackarna. Ett syskon är ju roligt att ha till barnet i alla fall. Är läkarna så säkra på att det blir likadant denna gången också?

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
801
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
5 661
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 970
Senast: pepp
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 330
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar